7.0.2 insane battery drain discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ken iemand met problemen met de app store, het imessage probleem ook onder andere... allemaal dingen waar ik zelf geen last van had...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ken iemand met problemen met de app store, het imessage probleem ook onder andere...
allemaal dingen waar ik zelf geen last van had |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou het ook kunnen liggen aan de aanbieders instellingen? Sinds ik met t-mobile de laatste update heb gehad (met 4G) switch) is het batt verbuik weer enorm verslechterd. Omdat er nog geen active dekking is met 4G, heb ik deze optie uit staan...
|
|
|||
|
|||
Ik haalde vanmorge mijn Iphone van de lader, na een nachtje eraan gelegen te hebben en mijn batterij percentage was 97%. Verbruik en standby tijd allebei gewoon op 0. Iemand dit ook of een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Als hij op 100% is stopt hij automatisch met opladen en kan hij zakken tot 95% alvorens hij weer begint op te laden... is een soort van bescherming.
97% voor niets te doen is dus eigenlijk wel raar. Ik dacht dat het sinds 7.0.2 was dat mijn batterij raar deed, heb nu wel ook een andere provider ongeveer sinds diezelfde periode, ik ga eens proberen met een andere sim-kaart... misschien helpt dat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie dit topic: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...opgeladen.html Het rare is dat als ik op de telefoon kijk, wanneer hij nog aan de laadkabel zit, deze gewoon 100% aangeeft. Zodra ik de laadkabel lostrek dan springt ie ineens naar 98%. Erg vreemd. Ik zal eens een batterij kalibratie doen. Kijken of dat helpt, maar zou toch niet hoeven voor een nog geen week oude 5s. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Battery drain na Absinthe jailbreak | beukhof1 | Jailbreak | 34 | 08-04-12 14:26 |
Battery drain | chabirx | iPhone algemeen | 6 | 25-02-12 17:19 |
Battery drain | knaapjen | iPhone algemeen | 1 | 13-06-11 09:23 |
iPhone: Battery Drain | OptimusPrimeNL | Jailbreak | 3 | 21-02-11 19:20 |
Battery drain | SPQR | Archief | 2 | 01-08-09 20:31 |
|
|