Iphone 4s sluit vaak af voordat hij leeg is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ken het probleem ook. Heb apple-care gebelt en ik krijg een pakketje thuis waarna ik de iphone kan opsturen. Garantie werk. Gaat om iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ken het probleem ook. Heb apple-care gebelt en ik krijg een pakketje thuis waarna ik de iphone kan opsturen. Garantie werk. Gaat om iphone 5
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien mijn iPhone 5 nog maar een jaartje oud is (sinds hij uit is in België) weiger ik wel aan te nemen dat mijn batterij aan het slijten is Soit, ik hoop dat het een iOS7 bug is die er snel weer uit is, en doe zoals aangeraden op sommige forums wel het volgende: gsm rustig gebruiken totdat die volledig uit valt (op welk % dan ook), daarna in de oplader tot 100% en niet eerder afkoppelen. Iedere nacht (of toch 6 op 7 nachten ) staat mijn iPhone uit, dus zeker ook niet veroorzaakt door dag en nacht op te staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Al veel tips geprobeerd. Opnieuw gesynchroniseerd. "Stel opnieuw in" Bij Wi-Fi bluetooth etc uitzetten wordt het wel 12 uur. Bij ca 30% lading schakelt ie spontaan uit. Bij uitzetten start ie automatisch weer op. Wordt er gek van. Heb al een nieuwe batterij laten plaatsen. Dat heeft niets geholpen. Wat nu? |
|
||||
|
||||
iemand nog een oplossing gevonden voor dit probleem?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dringend hulp nodig iphone wil nietmeer opladen alleen als hij leeg is | Youyou | Archief | 2 | 03-10-12 18:19 |
iPhone 4 wil nietmeer opladen alleen als hij leeg is! | Youyou | iPhone algemeen | 0 | 02-10-12 19:09 |
iPhone 3GS voordat abonnement verloopt | MaartenL | Archief | 1 | 10-02-10 18:08 |
België: Mobile Vikings telefoon langer laten bellen voordat hij naar voicemail gaat | dendirk | Overige providers België | 0 | 17-08-09 11:33 |
|
|