Touchscreen werkt niet op Milo standaard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kent iemand het volgende verschijnsel? Als ik mijn iPhone 5 tegen m'n steuntje aanplak (Milo) dan werkt m'n touchscreen niet meer! Dit gebeurt alleen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen werkt niet op Milo standaard
Kent iemand het volgende verschijnsel?
Als ik mijn iPhone 5 tegen m'n steuntje aanplak (Milo) dan werkt m'n touchscreen niet meer! Dit gebeurt alleen als hij ook aan de lading ligt ... Soms gebeurt het ook op andere vlakke ondergronden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Begin eerst eens met een originele lader te gebruiken
|
|
|||
|
|||
Er zit een originele lader en origineel snoer aan ...
|
|
|||
|
|||
Ok volgende vraag waar is de iphone aangeschafd ?
|
|
|||
|
|||
KPN business centre, bij een abonnement
|
|
|||
|
|||
Dan heb je zeer waarschijnlijk, een refurbished exemplaar gekregen met een imitatie lader.
Om zeker te weten. Leen even een lader incl kabel van een vriend of kennis. En kijk of het probleem dan weg is |
|
|||
|
|||
Thanks suzuki2002, dit lijkt toch de oplossing, de lader bleek toch niet helemaal origineel te zijn.
|
|
||||
|
||||
Wat is de reden van het niet werken met non apple product??
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik blijf het apart vinden dat het op een andere manier niet goed functioneert ..
|
|
|||
|
|||
Wij hebben hier een niet origineel ladertje liggen, die op de iPhones geen probleem geeft.
Maar op de iPod touch (4e generatie) is het scherm dan volledig onbruikbaar. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen werkt niet | pimmetjeee | iPhone algemeen | 10 | 19-01-12 23:26 |
touchscreen iphone 4 werkt niet, | declan | iPhone algemeen | 0 | 04-08-11 02:15 |
Touchscreen werkt soms niet | freakyflyguy | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 19:52 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
|
|