iPhone herstel onbekende fout (2) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg deze melding tijdens herstellen van iphone 4 (stap van het herstellen van de iphone: iPhone-firmware herstellen... ) : Code: De iphone kan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herstel onbekende fout (2)
ik krijg deze melding tijdens herstellen van iphone 4 (stap van het herstellen van de iphone: iPhone-firmware herstellen... ) :
Code:
De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2) Geeft alleen connect to itunes beeld weer. doet het verder niet. heb geen firewall aanstaan en geen antivirus. Deze melding krijg ik tijden deze stap van het herstellen van de iphone: iPhone-firmware herstellen... DFU mode geprobeerd, op mac en windows geprobeerd. Heeft iemand nog tips? Alvast heel erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Error 2 duidt op problemen met andere software. Bron: Apple Support
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Neem hier een kijkje onder "Fouten die te wijten zijn aan beveiligingssoftware van andere fabrikanten": iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
|
|||
|
|||
Hoe is deze in uw bezit gekomen ? Je geef aan. Geen idee te hebben of er een jailbreak op zit
|
|
|||
|
|||
gekocht terwijl hij kapot is, wou kijken of ik hem kon maken
|
|
|||
|
|||
Misschien is de firmware chip kapt? Als ik het goed begrijp loopt het állerlaatste stukje vast? Dan wordt het opstart gedeelte geïnstalleerd en ingesteld dat de iPhone niet meer in de iTunes-mode zal starten.
Als dat kapot is, zal je een nieuw moederbord (lees: nieuwe iPhone ) moeten kopen :-( |
Labels |
iphone herstel fout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs / 5.1.1 / Onbekende fout | Meirhaeghe | iPhone algemeen | 2 | 07-09-12 10:32 |
iPhone error 1 (onbekende fout) | kal_el | iPhone algemeen | 1 | 21-06-12 21:24 |
Kan iPhone niet synchroniseren, onbekende fout (-54) | marco_sire | iTunes | 8 | 04-08-09 20:28 |
tijdens herstel is er een onbekende fout opgetreden | -axie- | Archief | 1 | 19-08-08 00:30 |
iPhone downgrade --> onbekende fout(1) | Destiny | Archief | 13 | 16-10-07 11:40 |
|
|