3G uitzetten iOS 7 iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag 3g uitzetten want in mijn huis heb ik nauwelijks 3g, maar ik zie alleen de optie om 4g uit te zetten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G uitzetten iOS 7 iPhone 5
Hoi,
Ik wil graag 3g uitzetten want in mijn huis heb ik nauwelijks 3g, maar ik zie alleen de optie om 4g uit te zetten. PS: Ik heb een vodafone red abonnement. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan moet je U 4G en mobiele data uitzetten.
3G kan je niet uitzetten in ios7 omwille van 4G. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Whatsapp en andere berichten komen ook aan via Wi-Fi. Althans bij mij toch
|
|
|||
|
|||
Ja, maar als je mobiele data uitzet dan staat 3g nog steeds aan, alleen de toegang tot het internet is verbroken dan.
|
|
|||
|
|||
3G en 4G is toch maar een aanduiding voor snelheid.
Je kan gerust mobiele data uitzetten als je bij je Wi-Fi netwerk bent |
|
||||
|
||||
Als je 4G uitzet heb je gewoon nog GPRS en Edge internet over voor het geval je geen Wi-Fi hebt.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij snappen jullie niet wat ik bedoel. Waar ik woon heb ik nog geen 4G en binnenshuis heb ik slecht 3G bereik. Wat ik dus wil is op het 2G netwerk gaan want bij slecht bereik gebruikt je telefoon meer energie. Mobiele data uitzetten heeft geen enkele zin want dat zet 3G niet uit, het blokkeert alleen de toegang tot het internet. Dus waarom zou ik mobiele data uit willen zetten?
De optie om 3G uit te zetten staat er niet bij, alleen de optie om 4G uit te zetten. Maar goed, ik herinner dat Apple bij de iPhone 4S bij de release ook de optie waren vergeten om 3G uit te zetten, hopelijk fixen ze dat bij een update. |
|
|||
|
|||
Kan je uitzetten bij Instellingen/Mobiel netwerk Zit switch om 3G uit te zetten
|
|
|||
|
|||
Dat bedoelde ik mobiel netwerk.
Sorry... |
|
|||
|
|||
Kijk Disable EDGE/3G data on iPhone - iphonenodata.com - for free ik heb geen ervaring met dit
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Mobiele data uitzetten zet álles uit, dus zowel 2G, 3G en 4G (goed om batterij te besparen) Helaas dus. Je kunt feedback insturen en hopen dat er nog een paar miljoen mensen over klagen. Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Op alle andere iPhones kan iOS 4 draaien, in iOS 4 zit een schakelaar om mobiele data uit te zetten. Zoals hierboven vermeld, de TS heeft hier niets aan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zou dan betekenen dat ik ook niet meer kan bellen. Ik had gehoopt op betere antwoorden hier. |
|
|||
|
|||
Raar mijn 3G staat uit op de 5s en toch kan ik bellen. Op mijne 5 stond die ook altijd uit en ook dan kon ik bellen. Rare iPhone die jij hebt hoor!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
GSM blijft actief, je kunt dus gewoon bellen, maar niet internetten. Goed genoeg? |
|
||||
|
||||
Spraak en data zijn (inderdaad) verschillende dingen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit topic mag van mij gesloten worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update`s van ios uitzetten op een 4 / 4s | iPhoneJeff | iPhone algemeen | 10 | 18-07-15 01:41 |
Unlock code uitzetten ios 7 iphone 5 | egkok | iPhone algemeen | 2 | 03-10-13 02:57 |
Iphone uitzetten | Domino | iPhone algemeen | 2 | 22-12-10 10:54 |
iPhone: Uitzetten iPhone 2G | madna | Jailbreak | 3 | 19-11-10 14:35 |
uitzetten iphone | vivitje | Archief | 2 | 29-07-09 21:54 |
|
|