Ik krijg geen oproepen terwijl iemand mij wel belt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 en wanneer iemand mij belt krijgt diegene te horen "degene die u probeert te bellen is niet bereikbaar en je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg geen oproepen terwijl iemand mij wel belt
Ik heb een iphone 4 en wanneer iemand mij belt krijgt diegene te horen "degene die u probeert te bellen is niet bereikbaar en je kan geen voicemail bericht achterlaten"
Weet iemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen Met vriendelijke groet, Ikanos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voer een harde reset uit en test opnieuw of je netwerkverbinding goed functioneert.
|
|||
|
|||
Kijk eerst even of je telefoon op 'niet storen' staat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2013 om 18:50 ---------- nee, dat is het ook niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat die uit? Verder kan het niet aan je instellingen liggen. Je kunt natuurlijk altijd je netwerkinstellingen herstellen, al raak je dan o.a. je Wi-Fi wachtwoorden kwijt, via: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in < Herstel netwerk instellingen Anders denk ik dat het aan je receptie ligt. Wel of niet Voicemail ligt verder aan je instellingen bij je provider. |
|
||||
|
||||
Aangezien er geen voicemail is is er een probleem bij de provider
|
|
|||
|
|||
Heb je al een ander telefoon geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Of je betaald gewoon de rekening zodat je weer aangesloten wordt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
als iemand mij belt dan trilt de iPhone en ik krijg hem niet van de tril modus af | anske12345 | iPhone algemeen | 3 | 08-05-13 17:13 |
is er iemand die iemand mij kan vertellen waarom ik geen profiel foto kan plaatsen | mschmidtwegenbouw | iPhone Apps | 0 | 11-07-12 20:23 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
Iemand die mij belt. | apotheosis | Archief | 5 | 21-01-09 23:03 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
|
|