Winmail.dat bestanden via mail zijn niet te openen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadruk van deze vraag ligt bij de bijlage(n) die toegevoegd wordt bij een mail!! Bijlage(n) van anderen zijn gewoon te openen na het ophalen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winmail.dat bestanden via mail zijn niet te openen?
Nadruk van deze vraag ligt bij de bijlage(n) die toegevoegd wordt bij een mail!!
Bijlage(n) van anderen zijn gewoon te openen na het ophalen van mijn mail op de iphone, maar als ik via mijn eigen laptop een mail met bijlage(n) naar mezelf stuur is deze niet te openen in mijn iphone. Ik krijg dan te zien dat het een winmail.dat is met het logo van GoogleDrive. Na aanklik krijg ik ook de vraag om het te openen met GoogleDrive, wat geen resultaat oplevert. De reden dat ik af en toe een mail met bijlage(n) naar mezelf stuur heeft te maken dat ik sommige bestanden graag wil bewaren op mijn iphone. Als ik dezelfde mail naar mijn icloud-account stuur lukt alles wel, dus is er inmiddels wel een oplossing. Toch wil ik graag weten waar het aan kan liggen dat dit niet lukt op mijn @home-account. Heeft iemand een antwoord hierop? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Idd opgelost
Hiermee is het idd opgelost, bedankt en sorry dat ik niet ver genoeg gekeken had
|
|
|||
|
|||
Goed zo. Succes verder.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
@home, googledrive, mail, winmail.dat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden vanuit mail openen | Maejbakkertal | iPad algemeen | 2 | 15-11-11 15:35 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
winmail.dat via Gmail | DurdenDesign | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-08 01:47 |
|
|