iPhone 4S 3G probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de iphone 4s van mijn zusje werkt 3G niet meer dit heeft het wel gedaan tot dat ze naar het buiteland ging en 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S 3G probleem
Op de iphone 4s van mijn zusje werkt 3G niet meer dit heeft het wel gedaan tot dat ze naar het buiteland ging en 3G uitzetten en weer aan in Nederland en nu doet 3G het niet meer.
Dit zelfde had ze ook met haar iphone 4 en nu dus weer met de iphone 4s Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is haar provider toevallig tele2?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Telefoon uitzetten, dan simkaart eruit. Dan weer terug erin en aanzetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 valt uit + Wi-Fi probleem + sim probleem | WesleyZ | iPhone algemeen | 2 | 04-05-13 20:37 |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd | Biancag66 | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 19:42 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|