Wifi handmatig instellen geen optie voor WPA-PSK? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik probeer een Wi-Fi netwerk toe te voegen die zijn SSID niet broadcast. Ik doe dit dus handmatig. (via de optie anders in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi handmatig instellen geen optie voor WPA-PSK?
Beste Forumleden,
Ik probeer een Wi-Fi netwerk toe te voegen die zijn SSID niet broadcast. Ik doe dit dus handmatig. (via de optie anders in de Wi-Fi settings) Bij de naam vul ik de SSID in, maar bij de beveiliging krijg ik niet de optie om WPA-PSK (personal) te kiezen. Hoe fix ik dit? (het beveiligingstype van het accesspoint veranderen is geen optie). Ik zal je eeuwig dankbaar zijn voor het antwoord Laatst gewijzigd door Feanor9; 23-10-13 om 12:46. Reden: grammatica |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand die me kan helpen?
|
Labels |
3gs Wi-Fi wpa-psk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HTTP-proxy instellen (handmatig) | Mich159 | Wi-Fi | 0 | 22-11-12 18:49 |
mail handmatig en enkel via Wi-Fi binnenhalen | steve001 | Wi-Fi | 5 | 09-12-11 17:34 |
Aanbieder/provider instellen op Automatisch of Handmatig | PrittStift | iPhone algemeen | 0 | 18-08-10 18:59 |
Wi-Fi WPA Key lengte | frenske2002 | Wi-Fi | 20 | 20-08-08 10:38 |
Wi-Fi - WPA Code Etc. Zien. | Kayserii | Wi-Fi | 5 | 20-05-08 23:00 |
|
|