iPhone 5s en 4G Proximus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand reeds een idee of 4G werkt op de Iphone 5S met proximus netwerk of moet er hiervoor ook een apart IPCW bestand geïnstalleerd worden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s en 4G Proximus
Iemand reeds een idee of 4G werkt op de Iphone 5S met proximus netwerk of moet er hiervoor ook een apart IPCW bestand geïnstalleerd worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij niet,Apple heeft dit niet vrijgegeven voor Proximus.
Apple eist geld om het netwerk te testen en Proximus wil dit voorlopig niet betalen. Als ik niet mis ben zal voorlopig enkel Mobistar 4g kunnen aanbieden op de 5s. |
|
|||
|
|||
Voorlopig al een maand de 5S aan het gebruiken met Generation Connect (Proximus) en nog steeds niet... Ook al via twitter de vraag gesteld, helaas pindakaas.. De bal ligt 'jammer genoeg' in het kamp van Apple
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, wat Kenneth zegt.
Echter, via deze fb-groep kan je de laatste nieuwe vorderingen volgen: https://www.facebook.com/pages/Apple...02375?fref=tck |
|
|||
|
|||
Ach, het 3G netwerk van Proximus is "volgens deze site getest" sneller dan het 4G netwerk van Base. Mobistar weet ik niet, maar hun 3G netwerk werkt meer niet dan wel, zodus wat is het probleem?(LOL)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Proximus 4G... iPhone 5... | jxrgxn | Proximus | 12 | 27-04-14 16:27 |
BEL Proximus... Proximus | jxrgxn | Proximus | 6 | 13-07-13 23:19 |
België: iPhone 4 - Proximus | Cokeman | Overige providers België | 3 | 26-09-10 14:15 |
België: proximus + iphone? | Theezakj | Overige providers België | 1 | 25-06-10 11:53 |
België: iPhone en Proximus | Tasty | Overige providers België | 72 | 18-05-08 00:02 |
|
|