Apple ID klopt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb sinds kort een probleem op m'n iPhone. Als ik iets wil downloaden moet je inloggen met een Apple id. Dat email adres ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID klopt niet
Hallo
ik heb sinds kort een probleem op m'n iPhone. Als ik iets wil downloaden moet je inloggen met een Apple id. Dat email adres staat er al standaard in je moet alleen het wachtwoord invullen. Maar na de update klopt deze email adres niet meer , er staat een heel ander email adres en ik kan deze nergens veranderen. Ik kan de iPhone ook niet resetten omdat ik dan moet inloggen met m'n Apple id. ik hoop dat jullie het nog snappen en me kunnen helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uitloggen via instellingen appstore en juiste id opgeven
|
|||
|
|||
In en uitloggen helpt niet .
Daar staat wel m'n goede email adres maar als ik iets wil downloaden staat hij er niet |
|
||||
|
||||
Kan van het een vorige eigenaar of (via jailbreak) gestolen software zijn?
|
|||
|
|||
Nee , dit was een nieuwe iPhone en ik ben de enige die heeft ingelogd , en ik heb geen jailbreak gebruikt
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv en games..niet alles loopt vloeiend..klopt dat? | passatv5 | iPad Games | 1 | 03-07-12 19:55 |
Klok klopt niet! | CRXDelSol | iPhone algemeen | 12 | 29-09-11 14:59 |
help locatie klopt niet | juliens666 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-07-11 16:02 |
Ip adres klopt niet | lunasol | iPhone algemeen | 11 | 09-05-11 00:19 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
|
|