Apple tv en games..niet alles loopt vloeiend..klopt dat? discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sinds vandaag apple tv3 gekocht, wachtend op de jailbreak tuurlijk, maar nu merk ik dat games, zoals asphalt 7, spiderman, mc3, dat die niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv en games..niet alles loopt vloeiend..klopt dat?
Hoi, sinds vandaag apple tv3 gekocht, wachtend op de jailbreak tuurlijk, maar nu merk ik dat games, zoals asphalt 7, spiderman, mc3, dat die niet vloeiend lopen.
Het lijkt erop dat ie t helemaal niet kan bijhouden, heb van upc een 120mb lijntje liggen, daar zal t niet aan liggen, en de apple tv is bedraad. Ligt dit aan de spellen, of is t een algemeen bekend probleem dat dat niet goed werkt? Wat me ook opvalt is dat sommige spellen op de tv, dus via apple tv, de ene meer beelschermvullend is als de andere, heeft dat met instellingen te maken op de ipad, of op de apple tv? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met "slechte kwaliteit" bedoel ik dat er te veel interferentie op de verbinding is. In tegenstelling tot een internetverbinding (IP) gebruiken de iPad en Apple TV het UDP (User Datagram Protocol) protocol. UDP is "connectionless" en elk beetje interferentie veroorzaakt de genoemde problemen. Wordt bij IP een datapakketje door interferentie verminkt dan wordt het opnieuw opgevraagd. Bij UDP gebeurt dat niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s 16gig, na de instalatie 5.1 is er maar 13,2 BESHIKBAAR, klopt dat? | hot12345 | iPhone algemeen | 6 | 16-04-12 00:13 |
klopt het dat je een mac nodig hebt voor xbmc? | jandevoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 18-01-12 22:08 |
Ik durf niet te syncroniseren, bang dat ik alles kwijt ben | brekson | iPad algemeen | 13 | 07-05-11 19:36 |
Files HD Klopt dat Wie geeft me advies. | patrickvisser | iPad algemeen | 0 | 07-10-10 14:27 |
|
|