//

Onbekend geluid..filmpje aan/uit knop

Onbekend geluid..filmpje aan/uit knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag de iPhone 5S 16GB gehaald bij Xando. Als ik een filmpje maak.. hoor je vage geluiden door het filmpje heen, terwijl in de ruimte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-13, 23:19
ippi ippi is offline
 
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: fsdfsdf
Berichten: 41
Post Onbekend geluid..filmpje aan/uit knop

Vandaag de iPhone 5S 16GB gehaald bij Xando. Als ik een filmpje maak.. hoor je vage geluiden door het filmpje heen, terwijl in de ruimte stil is.

De aan/uit knop zit wat losje.. als ik die vast houd met een vinger.. hoor je dit niet. Lijkt alsof er een kleine speling in zit. Ik meen dat ik zoiets gelijks te hebben gelezen bij nieuws op iphoneclub. Is dit een fout?

Het gaat om dit probleempje:

Laatst gewijzigd door ippi; 30-11-13 om 00:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-13, 00:27
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Ja ik heb dat ook. Net even gecheckt. Precies zelfde als in het filmpje. Ligt aan de powerknop die iets speling heeft. Ik denk dat je met filmen hier normaal geen last van hebt, tenzij je wild gaat schudden met je iPhone, maar dat lijkt me niet de bedoeling met filmen ;-)
  #3  
Oud 30-11-13, 01:32
ippi ippi is offline
 
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: fsdfsdf
Berichten: 41
Standaard

Het probleem is als je wat met je telefoon beweegt geluiden te horen zijn van het geratel, probeer het uit. Tijdens het afspelen hoor je dus tikjes.

Snap niks van Apple meer, dat zoiets kan!
  #4  
Oud 01-12-13, 01:12
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Ja ik vind ook dat de speling in de power knop echt een een grove fout is voor een dergelijk duur toestel. Mijn voorgaande 4s en 3GS hadden dit probleem niet. Vreemd dat het nu dan ineens zoveel voorkomt bij iedereen die een 5s heeft.
Maar goed, ik kan er mee leven en als dit het enige is....

Wat betreft het filmen merk ik bij normaal gebruik eigenlijk geen aparte bijgeluiden van geratel o.i.d. Ik hou de telefoon dan ook vrij stabiel en stil als ik film. Dan is het logisch dat je niet veel kunt horen. Als jij bij hetzelfde gebruik met filmen alsnog ratels hoort, dan is er toch wat anders aan de hand lijkt me.
  #5  
Oud 01-12-13, 02:30
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Zo te horen heb ik ook een aan/uit knop wat losjes zit, maar om te zeggen dat dit een probleem is? Even serieus, Apple is niet perfect als ze zijn en dat hebben zij zelf ook toegegeven. Het knopje werkt gewoon!

Wat betreft het geluid tijdens het filmen, ik zou je device nog eens restoren en nogmaals proberen te filmen. Indien je nog steeds rare geluiden hoort moet je terug naar de winkel en een nieuw exemplaar ontvangen. Indien ze hem gaan opsturen, zou ik beter naar de Apple Store gaan waar je direct met een nieuwe naar buiten loopt.

Misschien ben je betreurd door deze ervaring, maar kom op, als er iets mis is aan je device krijg je de beste service die je niet bij een ander toestel kan krijgen!

Trouwens, gecontroleerd op een iPhone 5 en 4S en daar heeft de knop ook speling!
  #6  
Oud 01-12-13, 09:34
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Zo te horen heb ik ook een aan/uit knop wat losjes zit, maar om te zeggen dat dit een probleem is? Even serieus, Apple is niet perfect als ze zijn en dat hebben zij zelf ook toegegeven. Het knopje werkt gewoon!

Wat betreft het geluid tijdens het filmen, ik zou je device nog eens restoren en nogmaals proberen te filmen. Indien je nog steeds rare geluiden hoort moet je terug naar de winkel en een nieuw exemplaar ontvangen. Indien ze hem gaan opsturen, zou ik beter naar de Apple Store gaan waar je direct met een nieuwe naar buiten loopt.

Misschien ben je betreurd door deze ervaring, maar kom op, als er iets mis is aan je device krijg je de beste service die je niet bij een ander toestel kan krijgen!

Trouwens, gecontroleerd op een iPhone 5 en 4S en daar heeft de knop ook speling!
Nee Apple is niet perfect, dat is niemand ;-)
Maar ik vind het gewoon slordig van de powerknop, vooral omdat de voorgaande toestellen dit niet/nauwelijks hadden.
  #7  
Oud 01-12-13, 13:01
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Nee Apple is niet perfect, dat is niemand ;-)
Maar ik vind het gewoon slordig van de powerknop, vooral omdat de voorgaande toestellen dit niet/nauwelijks hadden.
Schud eens met een 5 of een 4S, je zal ook wat horen. Bij mijn toestellen wel..
  #8  
Oud 02-12-13, 15:41
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Schud eens met een 5 of een 4S, je zal ook wat horen. Bij mijn toestellen wel..
hoogstwaarschijnlijk de cameralens.
  #9  
Oud 02-12-13, 15:52
ippi ippi is offline
 
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: fsdfsdf
Berichten: 41
Standaard

Jammer van Apple.. dure toestel en dit soort kleine zaken die toch irritatie geven aan gebruikers. http://www.messmotions.nl/whatsapp-downloaden.php
  #10  
Oud 02-12-13, 15:56
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Is bekend probleem wat niet zou mogen voorkomen bij een toestel van deze prijs. En het is niet de lens maar de powerknop die los zit. Maar Apple hult zich in stilzwijgen, zoals gewoonlijk.
  #11  
Oud 02-12-13, 16:27
ippi ippi is offline
 
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: fsdfsdf
Berichten: 41
Standaard

Misschien allemaal overstappen naar Samsung. Mijn 3GS had hier namelijk geen last van.. (de nokia 3310 onder de iPhones) ;p
  #12  
Oud 02-12-13, 23:03
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Overstappen naar Samsung?! Dat nooit. Die toestellen hebben ook zeker hun negatieve puntjes.
  #13  
Oud 03-12-13, 01:50
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ippi Bekijk bericht
Misschien allemaal overstappen naar Samsung. Mijn 3GS had hier namelijk geen last van.. (de nokia 3310 onder de iPhones) ;p
Haha, een los knopje is zo erg dat je de overstap naar Samsung wilt maken. Sommige mensen zijn zo grappig
Reageren

Labels
i 5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
Geluid van filmpje halen kaatjedhondt iPhone algemeen 4 08-11-13 11:49
Video: Geen geluid bij filmpje maken, wel bij dictafoon arjanvr Muziek, foto & video 1 15-06-12 18:37
[Skype] "onbekend" nummer Skype-out toch niet zo onbekend? gls iPhone Apps 0 09-11-11 22:14
Iphone 4 filmpje zonder geluid raymondjanssen Muziek, foto & video 4 12-06-11 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.