//

Mijn iPhone schakelt niet uit (na contact met water)

Mijn iPhone schakelt niet uit (na contact met water) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb vanochtend (rond 09.00 uur) mijn mobiel in het toilet laten vallen (oops). Ik heb 'm er meteen (3/4 seconden ofzo) uitgehaald en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-13, 15:35
Polina1105 Polina1105 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard Mijn iPhone schakelt niet uit (na contact met water)

Hoi! Ik heb vanochtend (rond 09.00 uur) mijn mobiel in het toilet laten vallen (oops). Ik heb 'm er meteen (3/4 seconden ofzo) uitgehaald en hij deed het nog. Ik had 'm uitgezet maar er verder niet op gelet. Ik weet dus niet of ik het probleem toen al had. Hij schakelt namelijk niet uit. Kwart voor drie ben ik thuis gekomen en ik wilde 'm in een bord rijst leggen. Maar toen ik 'm wilde uitschakelen lukte het niet. Ik heb het vijf keer geprobeerd ofzo en steeds schakelt ie na 2 seconden zelf weer aan (dan zie ik het Apple logo weer etc). Ik heb nu ook een harde reset gedaan en daarna uitgeschakeld maar hij gaat vanzelf weer aan. Kan iemand me vertellen wat ik moet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-13, 15:59
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Hem zeker niet in rijst leggen. Dit veroorzaakt alleen maar meer schade!!

Ik zou zo snel mogelijk naar een hersteldienst gaan en de telefoon laten open maken en drogen.
  #3  
Oud 04-12-13, 16:00
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polina1105 Bekijk bericht
Hoi! Ik heb vanochtend (rond 09.00 uur) mijn mobiel in het toilet laten vallen (oops). Ik heb 'm er meteen (3/4 seconden ofzo) uitgehaald en hij deed het nog. Ik had 'm uitgezet maar er verder niet op gelet. Ik weet dus niet of ik het probleem toen al had. Hij schakelt namelijk niet uit. Kwart voor drie ben ik thuis gekomen en ik wilde 'm in een bord rijst leggen. Maar toen ik 'm wilde uitschakelen lukte het niet. Ik heb het vijf keer geprobeerd ofzo en steeds schakelt ie na 2 seconden zelf weer aan (dan zie ik het Apple logo weer etc). Ik heb nu ook een harde reset gedaan en daarna uitgeschakeld maar hij gaat vanzelf weer aan. Kan iemand me vertellen wat ik moet doen?
Met een zacht doekje je dock schoonmaken, waar je je oplader
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Router schakelt uit bij gebruik AppleTV via iPhone met/sinds iOS7 arnito Wi-Fi 4 21-10-13 14:21
mijn zoontje heeft mijn iphone 5 in het water gegooid valencio iPhone algemeen 5 11-01-13 20:14
Ipad 1 schakelt niet meer uit na IOS5 update hvdberss iPad algemeen 0 18-10-11 11:06
3GS schakelt niet meer uit wizzofoz iPhone algemeen 1 10-09-10 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.