Geheugen filmrol blijft gevuld ondanks wissen foto's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5s en als ik foto's neem, neemt dat geheugen in, wat logisch is. Als ik echter foto's verwijder, blijft het ingenomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geheugen filmrol blijft gevuld ondanks wissen foto's
Ik heb een iPhone 5s en als ik foto's neem, neemt dat geheugen in, wat logisch is. Als ik echter foto's verwijder, blijft het ingenomen geheugen gelijk.
Momenteel vormt dit nog geen probleem, maar op termijn kan het dat worden. Heeft iemand een manier/tip zodanig dat het ingenomen geheugen na het wissen van foto's kan dalen? Hartelijk bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afbeelding foto's filmrol verkeerd tov foto's zelf | Sander1982 | iPhone algemeen | 0 | 03-10-13 12:57 |
Foto: Filmrol blijft synchroniseren | Roba2310 | Muziek, foto & video | 1 | 07-07-12 16:34 |
Filmrol blijft synchroniseren... | Vinzzz | iTunes | 0 | 05-06-12 12:58 |
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG | MvdS | Muziek, foto & video | 1 | 15-05-12 22:04 |
Iphone 3G die blijft herstarten ondanks alle tips in de andere topics. | bollemp3 | iPhone algemeen | 0 | 14-06-10 17:42 |
|
|