geen edge discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gezocht en gezocht in de zoek functie maar kon niks erover vinden heb me telefoon via iliberty gejailbreakt en heb geen edge meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen edge
ik heb gezocht en gezocht in de zoek functie maar kon niks erover vinden
heb me telefoon via iliberty gejailbreakt en heb geen edge meer maar ik zie ook helemaal geen blokje en ook helemaal geen e enigste wat het doet is Wi-Fi en als ik via een aan en uit zet programma hem wilt aan en uit zetten dan geeft tie aan could not activate edge ? kan iemand mij helpen ik heb zo hier en dan rond gekeken maar deze er nog niet tussen gezien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1. Je hebt een telefoonabonnement en het simmetje geplaatst?
2. Nederland heeft geen EDGE, je zult dus GPRS gebruiken. |
|
||||
|
||||
Dan moet je toch nog altijd het grps blokje te zien krijgen. Wanneer edge voorzien dan krijg je een "E" in het blokje te zien.
Laatst gewijzigd door macfreaker; 21-06-08 om 14:22. |
|
||||
|
||||
ik heb op dit moment geen iPhone bij de hand maar ik meen me te herinneren dat als er geen SIM inzit er ook geen "blokje\icoontje" te zien is..vandaar mijn eerste vraag
|
|
|||
|
|||
er zit wel een sim in want er staat gwn t-mobile link boven
|
|
||||
|
||||
..en je hebt in de WIKI onder "GPRS" gekeken?
|
|
|||
|
|||
wat is wiki ?
|
|
||||
|
||||
Bovenaan de pagina staat wiki daar kun je op klikken.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
beste mensen, wiki geeft hier geen antwoord op er staan alleen maar standaart gprs instellingen in en hulp om het uit te zetten zoals ik het al zei ik zie helemaal geen gprs blokje boven in de hoek dus dan klopt er denk ik iets niet wie kan me helpen ?
|
|
|||
|
|||
laat maaar heb het zelf gevonden na 2 dagen puzzelen... hij kan gesloten worden en verwijderd worden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nouw der is gwn een kerel bij mij in het dorp vannacht tegen de zendmast aangereden tijdens het zaaien van zijn land.
dus daar lag het aan hahahaa ik schrok me kapot dacht dat het aan de iphone lag |
|
||||
|
||||
Geweldig dit, schoot spontaan in de lach bij het lezen ervan.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Edge/3G na reset | Trekhond | Archief | 5 | 15-01-10 16:57 |
Geen 3g of Edge op iphone 3g | devilion | iPhone algemeen | 0 | 03-10-09 20:12 |
Geen EDGE/Wi-Fi | JKJ90 | Wi-Fi | 9 | 13-12-08 13:00 |
Geen Edge | hendricus | Archief | 2 | 10-07-08 18:51 |
Geen edge abbonement? | borgqueenx | iPhone algemeen | 29 | 30-05-08 14:36 |
|
|