iPhone 4s instabiel na update ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er meer mensen die vaker last hebben van een instabiel ios na de update naar ios7? Ik maak regelmatig mee dat app's blijven hangen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s instabiel na update ios7
Zijn er meer mensen die vaker last hebben van een instabiel ios na de update naar ios7? Ik maak regelmatig mee dat app's blijven hangen, ook safari is instabiel. Mijn iPhone reageert soms minuten helemaal niet meer. Heeft iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe heb je die update dan gedaan en vanaf welke versie van iOS? |
|
|||
|
|||
Ik heb een OTA update gedaan, vanaf de laatste ios 6 versie. Weet zo niet meer welke dat was.
|
|
|||
|
|||
Dat zou een reden voor het probleem kunnen zijn. Synchroniseer de iPhone met iTunes. Tijdens de synchronisatie wordt er ook een backup gemaakt. Herstel de iPhone dan met iTunes. Laat iTunes zijn ding doen. Na het herstel zal iTunes alle data en apps terug synchroniseren.
|
|
|||
|
|||
Dankje timosha, ga ik proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vastlopen iphone bij update ios7.0.2 | Trompetterken | iPhone algemeen | 6 | 27-09-13 22:06 |
iPhone 4 herkent simkaart niet meer na update ios7 | Frocky71 | iPhone algemeen | 7 | 25-09-13 23:34 |
Navigon niet meer op de Iphone na Update ios7 | mogumrs | iPhone Apps | 3 | 19-09-13 18:11 |
Iphone 5 werkt niet meer na update IOS7 beta 4 | nierop | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 03-08-13 16:50 |
screwcommon update, iphone instabiel | toechinski | Jailbreak apps en thema's | 27 | 25-05-08 01:43 |
|
|