Update ios7 op iphone 3s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update van iOS 7 op iphone 3s, kom ik vast te stellen dat niet alle foto's die genomen zijn, te zien zijn op icloud(Fotostream) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update ios7 op iphone 3s
Na update van iOS 7 op iphone 3s, kom ik vast te stellen dat niet alle foto's die genomen zijn, te zien zijn op icloud(Fotostream) heb al icloud verwijderd en teruggeplaatst. Geen verschil. Zelfs niet alle genomen foto's met iphone kan ik zien in mijn filmrol. Wanneer ik traag slide over de "verdwenen" foto zie ik hem staan voor eventjes. Op mijn Fotostream zie ik wel de plaats staan waar hij genomen is, maar blanco foto!
Iemand die kan helpen? Ze raden bij switch aan om mijn iphone om te ruilen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een iPhone 3GS kan het ook niet zijn want die kan niet updaten naar iOS7
|
|
|||
|
|||
Zal iphone 3GS zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben bijna zeker dat het een 3 is. Kan je een iphone 3 upgraden naar iOS 7?
Bij mij staat versie 7.0.4 op de iphone. Heb mijn iphone toch een jaar of 3 in mijn bezit. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
3 jaar geleden kom je uit op een iphone 4
|
|
|||
|
|||
Is het er zo eentje?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Zal de 4 of 4s wel zijn.
En ja, ik heb het ook voor gehad de foto's foetsie zijn uit gotostream, heb wa zitte prutsen en doen en heb via de macbook (iphoto) ze er terug al in gekregen. |
|
||||
|
||||
Je hebt je iPhone al zo'n 3 jaar (= iPhone 4), maar je weet niet welk model je in bezit hebt?
Zou het vanaf nu toch onthouden als ik jou was.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s instabiel na update ios7 | bramson | iPhone algemeen | 4 | 19-12-13 14:27 |
Iphone 4s gps signaal valt weg na update ios7 | evrt | iPhone algemeen | 8 | 10-11-13 10:31 |
Vastlopen iphone bij update ios7.0.2 | Trompetterken | iPhone algemeen | 6 | 27-09-13 22:06 |
iPhone 4 herkent simkaart niet meer na update ios7 | Frocky71 | iPhone algemeen | 7 | 25-09-13 23:34 |
Navigon niet meer op de Iphone na Update ios7 | mogumrs | iPhone Apps | 3 | 19-09-13 18:11 |
|
|