iPod in slotstand bedienen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is dit al eerder gepost, maar ik kan het nergens vinden. Ik ben per ongeluk achtergekomen dat wanneer je iphone op slotstand staat, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPod in slotstand bedienen
Misschien is dit al eerder gepost, maar ik kan het nergens vinden.
Ik ben per ongeluk achtergekomen dat wanneer je iphone op slotstand staat, dat je dan ook muziek kan opstarten, pauze, forward, backward en volume regeling kan uitvoeren. Bij slotstand 1 x op Home of Lock button drukken. Hierna 2 x kort op Home button en voila Een handig shortcut voor diegene die vaak muziek luisteren met hun iPhone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij weet iedereen dit wel
zoals de screen bedoel je he?
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 22-06-08 om 14:40. |
|
||||
|
||||
lol hahaha echt waar joh....ik kon met zoeken niks vinden....dus dacht ik een wereld discovery gemaakt te hebben hahahaha
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou zeggen, bel Discovery Channel ff...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bedienen ipod/iphone na aansluiten op autoradio | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 26-05-11 09:39 |
bedienen ipod touch met iphone | Mike_H | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-05-10 19:08 |
Mac OS X: remote iphone bedienen | die kerel | Desktop-applicaties | 2 | 30-12-09 14:35 |
Pc op afstand bedienen | richardavalanche | Jailbreak apps en thema's | 16 | 27-08-08 11:41 |
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) | bluevoice | iPhone algemeen | 5 | 02-11-07 00:45 |
|
|