iPhone 4 muziek afspelen iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan geen muziek meer afspelen op mijn iPhone 4. Een week geleden kon het nog wel, maar heb er net nieuwe songs opgezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 muziek afspelen iOS 7
Hallo,
Ik kan geen muziek meer afspelen op mijn iPhone 4. Een week geleden kon het nog wel, maar heb er net nieuwe songs opgezet die hij niet wil afspelen. Hoe kan dat? Screen: http://i.imgur.com/YjVuC5h.png ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 18:02 ---------- Het speelt wel af in iTunes alleen niet op mijn iPhone...... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 18:55 ---------- Opgelost. Fix: opnieuw synchroniseren. Kan dicht yo! Laatst gewijzigd door Azdin; 01-01-14 om 19:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek afspelen op iphone via luidspreker | Slotemaker | Muziek, foto & video | 5 | 06-12-10 15:36 |
muziek afspelen op iphone | ddv4apple | iPhone Apps | 2 | 29-08-10 13:09 |
Muziek: Iphone muziek afspelen in de auto | Bazzzg | Muziek, foto & video | 5 | 09-06-10 12:39 |
Windows: Muziek op PC afspelen vanaf iPhone | paulmadejong | iTunes | 0 | 10-09-08 01:11 |
|
|