Oude 3GS zonder activatie te unlocken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nog een oude 3GS liggen met vernaggelde jailbreak (door update...) waardoor Itunes aangeeft dat er geen SIM-kaart in zit. Verder kan ik de phone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude 3GS zonder activatie te unlocken?
Heb nog een oude 3GS liggen met vernaggelde jailbreak (door update...) waardoor Itunes aangeeft dat er geen SIM-kaart in zit. Verder kan ik de phone niet activeren.
Ooit overgekocht van 1ste eigenaar. Die was bij KPN. Unlocken via KPN-website lukt niet... Iemand enig idee of dit nog te verhelpen is? Alvast bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Activatie/jailbreaken/unlocken UK iphone | remko2000 | Unlock | 4 | 07-07-11 18:02 |
iPhone 3gs 4.2.1 bb 06.15 -> activatie zonder SIM? | mr commuter | Unlock | 2 | 02-01-11 14:00 |
iPhone 3GS: iPhone 3GS unlocken zonder dat ik in het menu geraak... | JanR | Unlock | 2 | 23-09-10 22:15 |
iPhone 3GS: AT&T activatie maar hoe nu unlocken? | Questor | Unlock | 1 | 18-07-10 15:45 |
iPhone 3G: Activatie en unlocken | joeri v | Unlock | 10 | 26-10-09 22:39 |
|
|