Verzonden email verdwijnt. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje valt het me op dat, emails die ik schrijf op mijn iphone, verdwijnen nadat ik ze heb verstuurd. Ze komen niet bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzonden email verdwijnt.
Sinds een tijdje valt het me op dat, emails die ik schrijf op mijn iphone, verdwijnen nadat ik ze heb verstuurd.
Ze komen niet bij mijn verzonden items en problematischer, ze komen ook niet aan bij de geadreseerde. Iemand een idee? Ik gebruik een kpn mail account. Na een reset van de telefoon werkt het meestal voor 1 of 2 mailtjes, daarna weer hetzelfde probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Onder mail, contacten en agenda's kan je onder fetch nieuwe data per account aangeven welke submappen er binnengehaald moeten worden.
Zorg daar ervoor dat de voor jou belangrijke mappen zijn groengevinkt |
|
|||
|
|||
Helaas is het niet een kwestie van niet downloaden van mail in een specifieke submap.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email verdwijnt van Ipad | Vastenburg | iPad algemeen | 2 | 20-03-12 22:19 |
Verzonden email van iDevice synchroniseren met live mail | EvertStrack | iPhone algemeen | 2 | 11-01-11 13:52 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
Verzonden email lees bevestiging? | att iPhone | iPad algemeen | 0 | 13-05-10 22:05 |
Verzonden email naar Outlook 2007 | mauricenl | iPhone algemeen | 1 | 26-12-09 10:55 |
|
|