//

Oude afgesloten email Iphone 5 naar nieuwe 5s?

Oude afgesloten email Iphone 5 naar nieuwe 5s? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag je; ik heb oude belangrijke email op mijn iphone vanuit een exchange account. Ik heb geen toegang meer tot dat account. Ik kan dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-14, 12:49
Velsatis1971 Velsatis1971 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Unhappy Oude afgesloten email Iphone 5 naar nieuwe 5s?

Vraag je; ik heb oude belangrijke email op mijn iphone vanuit een exchange account. Ik heb geen toegang meer tot dat account. Ik kan dus niks synchroniseren etc, maar alle ooit ontvangen en gestuurde email inclusief bijlagen staat dus op die 5. Die kan ik nog bekijken, maar niet meer versturen aangezien oude bedrijf alles heeft geblokkeerd.

Ben nu in het bezit van een iphone 5s. Kopie oude hierop overgezet, maar die mail gaat niet mee. De rest van alle hotmail accounts van mezelf en de kinderen ging wel, maar daar had ik natuurlijk de wachtwoorden van.

Apple support zegt wellicht een Third party app (?) Weet iemand hoe ik die oude mail (die ik nog nodig heb voor de rechtszaak) alsnog over krijg?
Suggesties zijn welkom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-14, 22:56
Happypad Happypad is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 12
Standaard

Een suggestie. Ik heb geen Exchange account dus ik weet niet zeker of het lukt, maar ik kan dmv "Wijzig" alle aangevinkte mailtjes in het ene account "verplaatsen" naar een folder in een ander account.

Een andere suggestie voor een Exchange bestand zou zijn om het te importeren in Outlook op de pc of mac.
  #3  
Oud 17-01-14, 16:45
Velsatis1971 Velsatis1971 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Hallo Happypad,
Bedankt voor de suggestie. Ik heb het direct geprobeerd maar helaas. Er blijft een wachtwoord nodig, ook voor het verplaatsen naar een andere map of naar een ander account. Doorsturen helpt ook niet. Vanavond ga ik een laatste poging wagen om de betreffende emails af te drukken. Zo niet, zal ik helaas alles moeten wissen en kan hij terug naar T mobile...(gaat ie als refurbished weg waarschijnlijk)
  #4  
Oud 18-01-14, 03:28
Happypad Happypad is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 12
Standaard

Ik hoop dat het afdrukken is gelukt.
Wanneer ook dat niet mogelijk is zou je nog screenshots kunnen maken, maar dan krijg je vaak niet de hele mail in één keer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overzetten van oude naar nieuwe IPhone lkropman iPhone algemeen 2 21-04-13 11:47
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe Timovich Muziek, foto & video 1 15-12-11 23:36
Windows: Apps van oude naar nieuwe iphone sermedg iTunes 5 30-07-10 23:10
applicaties van oude naar nieuwe iphone Mklingers iTunes 0 06-06-10 17:39
sms'jes van oude naar nieuwe IPhone kaatvanderweide Archief 8 10-05-10 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.