Contacten verwijderen zich automatisch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb de laatste weken het probleem dat als ik met mijn gsm bezig ben ik opeens al mijn contacten verloor. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten verwijderen zich automatisch
Hallo allemaal
Ik heb de laatste weken het probleem dat als ik met mijn gsm bezig ben ik opeens al mijn contacten verloor. Ik heb toen eens op het internet gelezen dat je al je apps die open staan moet sluiten en dat ze dan normaal terugkomen. Ik heb dat de 1ste keer gedaan en toen was het probleem verholpen. Maar de laatste 2x dat ik dit aan de hand gehad heb heeft dit niet geholpen. Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan is? Ik heb mijn contacten ook opgeslaan op Icloud, hoe krijg ik deze terug op mijn gsm? Alvast bedankt Greetz Mentalist |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet je telefoon eens uit en weer aan. Als dat niet helpt, zet je contacten in instellingen>icloud uit en weer aan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan moet je op de iPhone iCloud weer aanzetten. Of, het iCloud account verwijderen en weer aanmaken. Dan komen de contacten (en de rest) terug.
|
|
||||
|
||||
Ze noemen het "van het apparaat verwijderen", in gewone mensentaal noemen wij dat uitloggen met de keus of je een kopie van de gegevens wilt opslaan of gewoon verwijderen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat het probleem verholpen is.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emailberichten automatisch verwijderen | Luistervinkje | iPhone algemeen | 7 | 30-10-13 22:21 |
iPad vult zich automatisch met overig | Fennaaa | iPad algemeen | 7 | 16-09-12 15:49 |
automatisch verwijderen emails | sa-jaws | iPhone algemeen | 2 | 10-09-12 10:51 |
niet automatisch contacten toevoegen | ibrahimbenyahya | iPhone algemeen | 0 | 23-09-11 23:23 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|