winmail bestanden voorkomen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een mail met een bijlage doorstuur naar mijn iphone zie ik geen PDF bestand maar een Winmail.dat bijlage. NU wordt er overal geschreven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
winmail bestanden voorkomen
Wanneer ik een mail met een bijlage doorstuur naar mijn iphone zie ik geen PDF bestand maar een Winmail.dat bijlage. NU wordt er overal geschreven dat de mail dan wordt verzonden in RTF indeling maar dat is hier niet het geval.
Mail wordt verstuurd vanaf Microsoft Outlook 2007 in HTML indeling en toch wordt de bijlage omgezet naar Winmail.dat ipv PDF. Hoe kan ik dit nu voorkomen? Wat moet ik aanpassen in outlook om toch de bijlage te kunnen openen zonder een apparte app te moeten installeren Graag jullie advies |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winmail.dat bestanden via mail zijn niet te openen? | tvoogd | iPhone algemeen | 4 | 17-10-13 10:12 |
Spam in de mail voorkomen | Hanvank | iPhone algemeen | 2 | 05-01-12 22:05 |
Opladen via USB voorkomen | Firesphere | iPhone algemeen | 5 | 17-01-10 14:37 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
winmail.dat via Gmail | DurdenDesign | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-08 01:47 |
|
|