iPhone met aangesloten headset toch gewoon gebruiken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een lifeproofcase voor mijn iphone waar zo'n speciale aansluiting bij zit om je headset waterdicht te kunnen aansluiten. Nu is het nogal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone met aangesloten headset toch gewoon gebruiken?
Hoi,
Ik heb een lifeproofcase voor mijn iphone waar zo'n speciale aansluiting bij zit om je headset waterdicht te kunnen aansluiten. Nu is het nogal een gedoe om die er steeds in en uit te draaien. Het liefst laat ik hem aangesloten en kies ik ergens in het menu of ik de headset wil gebruiken of de telefoon gewoon tegen mijn oor wil houden (en dus gewone notificatiegeluid gewoon door de speaker komen terwijl de headset is aangesloten). Kan dat? Zo ja, hoe? Bvd Koekjedebij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die het weet?
|
|
|||
|
|||
Naar mijn weten is dit niet mogelijk. Misschien is er in Cydia een tweakmaanwezig die je daarin kan voorzien, maar ik zou niet weten welke...
Veel succes met zoeken! Mvg RKlopping |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie, maar ik zoek een oplossing waar geen JB voor nodig is :s
|
|
|||
|
|||
Dan kan het vgm niet. Succes!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan toch gewoon meteen bellen? | iDavid | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-08-10 15:41 |
Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen | laptopleon | Archief | 3 | 28-10-09 17:55 |
Iets aangesloten maar niks aangesloten | rbproject | iPhone algemeen | 9 | 04-11-08 19:55 |
|
|