Display Model iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje opzoek naar Dummy iPhone's / andere merken. Ik kan ze niet echt vinden op het internet, dus misschien heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Display Model iPhone?
Hallo,
Ik ben al een tijdje opzoek naar Dummy iPhone's / andere merken. Ik kan ze niet echt vinden op het internet, dus misschien heeft iemand een adres voor me in nederland/ andere landen waar de verzendkosten niet zo hoog zijn. wil een grap eruit mee halen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Display model iPhone
Google eens op replica iPhone...
Verschillende firma's bieden deze aan (China) Verzending soms gratis/of minder dan 5euro Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nog een dummy iphone 5. En dummy 5c liggen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand nog adressjes? aangezien suzuki2002 niet antwoord
|
|
|||
|
|||
Nou nou wat een ongeduld ,, zijn ook nog mensen hier die een leven hebben buiten internet om
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn beide zwart en hebben gebruikers sporen .
Je mag ze overnemen voor 7,50. Incl,verzending |
|
|||
|
|||
@ suzuki2002 , ik denk er ff overna, zijn deze niet te onderscheiden van het originele?
haha, een zwarte 5c bestaat die wel? ;p, heb je toevallig ook nog een adres waar je ze vandaan haal heb er een stuk of 30 nodig. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
SVP iemand is pas een oplichter als dat blijkt. Iedereen zijn hobby, dus sparen van iPhone dummies moet kunnen. Berichten die nog over vals beschuldigen van oplichting gaan zullen worden verwijderd!
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Als iemand de zelfde spaart is het dan een oplichter? Er zijn toch meerdere types iPhones?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jou verzameling ????
Je starte met de mededeling dat je er een grap mee wilde uithalen . Verrvolgens bied ik je aan want heb er hier twee liggen . Daar heb je geen intresse in omdat je er 30 nodig hebt . Van mij krijg je geen reactie meer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 display | antoon100 | iPhone algemeen | 5 | 09-11-13 21:06 |
iphone 5 model | jooskieffer | iPhone algemeen | 13 | 17-01-13 12:49 |
iPhone 5 model ND300DN | fllex | iPhone algemeen | 15 | 02-12-12 13:25 |
Display helderheid .. gezocht display | Hobao | iPhone algemeen | 1 | 15-07-10 17:56 |
Iphone 3G S Model nummer? | defisit | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-07-09 14:52 |
|
|