iPhone 4 verbind niet met laptop iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 4 alleen aan aan stroom, verbind niet met de computer Hallo, Ik heb sinds kort een probleem met mijn iPhone 4. Hij draait op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 verbind niet met laptop iTunes
iPhone 4 alleen aan aan stroom, verbind niet met de computer
Hallo, Ik heb sinds kort een probleem met mijn iPhone 4. Hij draait op iOS 6 en wil alleen aan als hij aan stroom zit (dus alleen stopcontact). De iPhone valt ook meteen uit als hij van stroom af is. Ik kan hem niet verbinden met mn laptop, hij start dan even op, gaat weer uit en dat herhaald zich steeds. Ook blijft hij hangen op het noodnummer, kan geen 112 of 911 invoeren, want dan geeft hij aan: Alleen noodnummers Heeft iemand tips hoe ik dit kan verhelpen? Hij heeft wel waterschade, blijkbaar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, dan kunnen wij ook niet helpen. (waterschade)
Laat 'm repareren en/of ultrasoon reinigen, mits de schade niet al te ver heen is (dan kun je 'm afschrijven) |
Labels |
ios6, iphone 4 valt uit, noodnummer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 verbind niet met Itunes | Jochemlukaart | iPhone algemeen | 10 | 08-10-13 16:57 |
Ipad reageert niet krijg een verbind met itunes teken | tanleonie | iPad algemeen | 1 | 14-03-13 09:56 |
iPhone: Iphone verbind niet meer met laptop na mislukte jailbreak | 3geltje | Jailbreak | 2 | 09-03-13 19:41 |
iPad verbind niet met Wi-Fi terwijl laptop en iPhone verbonden zijn | mbonly | iPad algemeen | 2 | 29-09-12 19:35 |
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! | olmez | iPad algemeen | 6 | 14-07-12 19:44 |
|
|