Op Iphone gaan zitten, nu raar beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn man is op zijn Iphone 4s gaan zitten. Zat in zijn achterzak. Nu zit er een rare veeg op zijn scherm. Het glas is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op Iphone gaan zitten, nu raar beeld.
Mijn man is op zijn Iphone 4s gaan zitten. Zat in zijn achterzak. Nu zit er een rare veeg op zijn scherm. Het glas is niet kapot. Het zit daaronder. Hij doet het ook gewoon nog, maar je kunt bepaalde dingen aan de linkerkant niet zien. Ik doe er een foto bij. Kan iemand mij vertellen of dit nog te repareren valt? Er zit geen Apple garantie meer op.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
LCD-display naar de filistijnen...
Valt wel te repareren...Duur grapke... http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...eparaties.html
|
|||
|
|||
Lcd naar z,n grootje. Kosten gemiddeld 65 euro
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik mag geen reclame maken . Maar ik weet wel waar
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: beeld gespiegeld, op z'n kop en kleuren raar | Hein van Putten | iPhone algemeen | 2 | 18-03-12 12:51 |
Raar beeld? Help? | Barendcameraad | iPhone algemeen | 0 | 04-02-11 23:50 |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
iphone valt uit, raar beeld | faith_999 | iPhone algemeen | 12 | 13-05-10 16:11 |
raar beeld op iphone | nielsbrooimans | iPhone algemeen | 22 | 04-09-08 15:55 |
|
|