iPhone IOS 7.x firmware wisselen van kleur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Mijn iPhone 5 ga ik ombouwen van zwart naar wit. De onderdelen zijn inmiddels binnen en gereed voor installatie. Echter heb ik nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone IOS 7.x firmware wisselen van kleur
Hallo allen,
Mijn iPhone 5 ga ik ombouwen van zwart naar wit. De onderdelen zijn inmiddels binnen en gereed voor installatie. Echter heb ik nog een kleine vraag. Toevallig zag ik dat er een klein verschil in de firmware van IOS 7 zit voor een witte en zwart iphone 5. Dit verschil zit hem in het boot scherm. Bij een witte iPhone betreft dit een wit scherm met zwart Apple logo, en bij een zwarte iPhone betreft dit een zwart scherm met een wit Apple logo. Verder heb ik geen verschillen kunnen ontdekken. Om natuurlijk mijn iPhone zo origineel mogelijk te maken zou het leuk zijn om de firmware dan ook te kunnen wisselen. Weet iemand hoe dit kan, of dat het misschien op een simpele manier te veranderen is? Belangrijk is wel dat ik niet op jailbreaks of dergelijke zit te wachten, gewoon liefst alles origineel van Apple zelf kwa firmware. Wie kan mij hier wijzer in maken? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In mijn vorige 5 die wit was zat inderdaad een wit scherm met zwarte Apple
Dus was met de 5 ook. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik dan weer niet zo technisch ben ik dan weer niet ;-) het was me toen opgevallen toen iOS 7 uit kwam
Had mijn iPhone naast die van mijn man liggen en zag zo de verschillen. Anders was het me ook vast niet opgevallen. Laatst gewijzigd door nance30; 27-02-14 om 09:51. Reden: Tekst aanvullen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs battery zeer snel leeg na wisselen van nieuwe simcard | dendirk | iPhone algemeen | 1 | 11-12-11 14:35 |
Pocket informant: kleur van IOS-agenda | koekjedebij | iPhone Apps | 6 | 23-11-11 13:44 |
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? | iPhone3GSuser | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-10-10 18:33 |
Windows: van account wisselen op iPhone ? | nomad | iTunes | 6 | 09-04-09 07:08 |
|
|