Iphone 5 "find my iphone" mode Problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb een iphone 5 16GB, ik was mijn iphone kwijtgeraakt maar ik heb hem weer terug gevonden. Ondertussen had ik al wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 "find my iphone" mode Problemen
Beste mensen,
ik heb een iphone 5 16GB, ik was mijn iphone kwijtgeraakt maar ik heb hem weer terug gevonden. Ondertussen had ik al wel mijn iphone in de verloren modus gezet met code, de activeringscode ben ik vergeten en heb inmiddels mijn iphone verwijderd dat is een optie in icloud zodat hij weer hersteld. Ik heb mijn iphone hersteld en moet hem opnieuw activeren wat niet lukt hij geeft aan dat :"uw iphone kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is verbinden met itunes werkt ook niet omdat ik mijn pincode moet invoeren helaas is het nergens mogelijk om die pincode in te voeren zowel in itunes niet als op mijn iphone ik ben ten einde raad wat moet ik ? bedankt alvast mvg yor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
de iPhone in DFU mode zetten en zo herstellen?
|
|
||||
|
||||
PIN-code? Simkaart dus. Haal die er eens uit, herstel en stop 'm pas terug als er om gevraagd wordt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update van "Find My iPhone" | rosh | iPhone Apps | 3 | 23-08-13 03:42 |
Find my iPhone "onzichtbaar" maken. | simonn | iPhone algemeen | 4 | 06-11-11 17:46 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode". | ipodyoshi | Muziek, foto & video | 4 | 19-09-10 11:45 |
machtigings "problemen" met iPhone 3GS & iPod touch | candlekiller | iTunes | 8 | 29-06-09 23:37 |
|
|