//

iPhone 5: "Sim niet geldig", maar geen simlock

iPhone 5: "Sim niet geldig", maar geen simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kanga65 oke EMEA sim lock , heb ik over gelezen. maar moet ik dit eraf laten halen of kan ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-02-15, 18:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanga65 Bekijk bericht
oke EMEA sim lock , heb ik over gelezen. maar moet ik dit eraf laten halen of kan ik de iphone gewoon gebruiken, alleen niet met tele 2.
Zo'n iPhone kan je gebruiken met een SIM-kaart van een gecertificeerde provider. In Holland zijn dat T-Mobile, Vodafone en KPN.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren

Labels
iphone 5, profiel, sim niet geldig, simlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." zozamis Unlock 10 21-12-11 21:48
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" Mafketel iPhone algemeen 6 07-07-10 16:30
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" Michiel93 iPhone algemeen 4 12-07-09 22:51
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.