maak verbinding 06 itunes om pushberichten te gebruiken na nieuwe update 7.06 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wie kan me helpen? Ik heb een Iphone 4 en gisteren een update gedaan naar de nw ios 706 maar krijg iedere keer een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
maak verbinding 06 itunes om pushberichten te gebruiken na nieuwe update 7.06
Hallo
Wie kan me helpen? Ik heb een Iphone 4 en gisteren een update gedaan naar de nw ios 706 maar krijg iedere keer een melding bij whats app, email en facebook een melding in me scherm verbind met itunes om puschberichten te gebruiken daarnaast krijg ik totaal geen melding als ik een bericht heb ontvangen via whats app Al opnieuw aan comp gehangen itunes opnieuw aan gezet maar niks helpt wie o wie kan me helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van bouwjaar 2009
|
|
|||
|
|||
Hierover zijn al meerdere topics op dit forum. U vind de zoekfunctie rechts bovenaan.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wel
|
|
|||
|
|||
Techfreak kan je me vertellen waar ik dan moet zoeken ????
Kan namelijk niks vinden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is bijvoorbeeld 1 van de vele resultaten die ik krijg (om maar een voorbeeld te geven) http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-storing.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
maak verbinding met itunes om pushberichten te gebruiken | jjohn | iPhone algemeen | 2 | 25-09-13 14:54 |
Windows: itunes maakt verbinding met itunes store na update 10.5 | cheekyboy | iTunes | 5 | 16-04-12 23:05 |
Mac OS X: itunes maakt bij update geen verbinding | flakkee-john | iTunes | 0 | 21-10-10 03:17 |
|
|