Geen email ontvangen en verzenden na ios7 op mobiel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het installeren van ios7 doet gmail niets meer. Ik krijg geen mails, kan niets verzenden etc. Hoe los ik dit op? ---------- Bericht automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen email ontvangen en verzenden na ios7 op mobiel
Na het installeren van ios7 doet gmail niets meer. Ik krijg geen mails, kan niets verzenden etc. Hoe los ik dit op?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 maart 2014 om 07:21 ---------- Op iPad werkt alles wel maar op mobiel dus niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij was de oplossing de mailaccount verwijderen en configureren als exchange account dit hielp bij een hotmail account.
|
|
||||
|
||||
Kijk goed naar de verschillen in je iPad en iPhone.
En anders het bovengenoemde advies op gaan volgen. Nee je raakt als het goed is geen mail kwijt, daar het op de Gmail server staat. |
Labels |
email niet versturen, email ophalen mislukt, ios7update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen emails verzenden, wel ontvangen | Nouwena | iPad algemeen | 15 | 21-11-13 21:52 |
geen mail verzenden wel ontvangen via wanadoo | brautomaten | iPhone algemeen | 5 | 12-01-11 12:46 |
geen email verzenden na update aanbiederinstellingen kpn | emhapeje | KPN | 0 | 27-11-10 12:23 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
Kan geen email verzenden | villadora | iPhone algemeen | 8 | 28-01-10 15:31 |
|
|