iPhone 3G herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb hier nog een iPhone 3G liggen die ik wil herstellen. Ik heb de iPhone aan iTunes gehangen en hij geeft error 1015 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3G herstellen
Beste,
Ik heb hier nog een iPhone 3G liggen die ik wil herstellen. Ik heb de iPhone aan iTunes gehangen en hij geeft error 1015 aan. De iPhone geeft nu alleen maar aan dat ik hem aan iTunes moet hangen. Hoe herstel ik mijn iPhone zodat hij wel werkt? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit werkt niet. Hij blijft maar doorgaan met het laten zien van dat USB kabeltje en het iTunes logo.
|
|
|||
|
|||
Probeer met het programma Ireb ( te vinden op internet) je iphone uit de recovery loop te halen. Ik denk dat je iphone vast zit in een herstel loop aangezien hij constant het verbind met itunes op het scherm laat zien.
|
|
||||
|
||||
Als ik iReb open met Terminal staat er "Unsupported device!!!". Toch bedankt voor je reactie.
|
|
|||
|
|||
Je kan het ook met Redsnow of Tiny umberrella proberen om hem uit de loop te kicken.
|
|
|||
|
|||
iTunes fout 1015 kan bij een iPhone 3G wijzen op verknoeide modem firmware. Je zal het ding dus toch op de een of andere manier in DFU mode moeten zetten.
Zoals eerder al geschreven: probeer exit recovery/recovery fix met TinyUmbrella. |
|
||||
|
||||
Ik krijg hem toch echt niet in DFU mode. Hoe veel ik het ook probeer, hij blijft hetzelfde aangeven. iTunes geeft ook aan dat er een iPhone in herstelmodus is gevonden.
|
|
|||
|
|||
Werkt het onderstaande dan ook niet?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als ik tinyumbrella open is dit het venster wat ik te zien krijg:
http://i61.tinypic.com/o9hg05.png Oftewel ik kan niet op Exit Recovery etc. drukken. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb daarop geklikt en toen kon ik wel op Exit Recovery klikken. Op de iPhone verscheen nu het Apple logo en daarna gaf iTunes weer aan dat er een iPhone in herstelmodus gevonden is. Is dit een vooruitgang of niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooi. Maar wat moet ik nu doen dan? In principe heb ik nu hetzelfde als hiervoor.
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=dvischjager;952594Maar wat moet ik nu doen dan? In principe heb [/QUOTE]
Ik ben voor jou dan maar eens gaan goegelen. Lees het onderstaande topic: Iphone 3G error 1015 after 4.2.1 restored - GSM-Forum Succes verder. |
Labels |
herstel, iphone, mode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone Herstellen. | zoole | Jailbreak | 3 | 01-10-10 16:54 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
iPhone: iPhone herstellen? | Kluppergeest | Jailbreak | 1 | 14-01-09 20:32 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|