Overbodige GB op mijn iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een iPhone 4s van 8GB. Net zag ik, toen ik eens bij gebruik ging kijken hoeveel GB ik in gebruik had, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overbodige GB op mijn iPhone 4s
Hallo allemaal,
ik heb een iPhone 4s van 8GB. Net zag ik, toen ik eens bij gebruik ging kijken hoeveel GB ik in gebruik had, zag ik meteen dat het niet klopte. Ik heb alle apps verwijderd (had er niet echt veel..) en zag toen dat als ik geen apps had, er 2,8 GB in gebruik is. (afbeelding) Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit weer normaal krijg? De iPhone heb ik sinds eind januari 2014 als nieuw. EDIT: Ik heb ook geen foto's, wel een aantal contacten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dit precies? Ik snap het niet helemaal.
Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gesynchroniseerd, maar er staat dat ik toch nog 2,4 GB in gebruik heb.
Ik heb Foto's en Camera 18,8 MB Mail 4,8 MB Contacten 4,2 MB Safari 1,2 MB Agenda's en herinneringen 488 KB en Berichten 280 KB de rest geen gegevens, maar hoe kan dat 2,4 GB zijn? |
|
|||
|
|||
Is dit niet het geheugen dat het besturingssyteem in neemt? (iOS)
|
|
|||
|
|||
Of 2,4 GB veel is of niet is moeilijk te zeggen. Bij mij is dat op verschillende iDevices tussen de 1,4 GB (test iPhone 4) en 5,6 GB (iPad Air). Het besturingssysteem heeft ook wat cache nodig. Ook DropBox, OneDrive, enz.. kan aardig wat cache in gebruik hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? | shiridaatjuh | iPhone algemeen | 7 | 23-10-13 00:39 |
Hoe zet ik mijn fotos over op mijn pc met mijn iphone 5 | elenita | iPhone algemeen | 1 | 19-08-13 02:41 |
Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef? | SWlover | iPhone algemeen | 3 | 08-05-13 12:22 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
Overbodige off-topic vraag in Muziekforum | lientje | Archief | 1 | 15-12-07 13:25 |
|
|