geluid Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enige tijd problemen met het geluid. Als ik zelf een video opneem, hoor ik bij het afspelen enkel geruis. Daarentegen heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluid Iphone
Ik heb sinds enige tijd problemen met het geluid. Als ik zelf een video opneem, hoor ik bij het afspelen enkel geruis. Daarentegen heb ik bij het bellen of muziek luisteren geen enkel probleem.
Iemand enig idee waaraan dit kan liggen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
iphone 3g geluid aan/geluid uit!!! | wflink | iPhone algemeen | 3 | 18-01-12 14:32 |
Probleem bellen Geluid aan / geluid uit | brammm | iPhone algemeen | 2 | 23-11-11 23:51 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
|
|