//

iPhone 4S Wi-Fi Mute Grijs

iPhone 4S Wi-Fi Mute Grijs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 @Timosha Wat denk jij na dit laatste linkje vind ik het toch twijfelachtig worden tussen Qualcomm en de Murata chip ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-03-14, 09:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Bekijk bericht
@Timosha

Wat denk jij na dit laatste linkje vind ik het toch twijfelachtig worden tussen Qualcomm en de Murata chip ?
Wat ik denk? Ik denk dat jij in de verste verte geen idee hebt wat je daar allemaal bij mekaar gegoegeld hebt.

Als je twijfelt aan het verschil tussen een GSM/EDGE/UMTS/HSPDA (+) radiochip en een Wi-Fi/Bluetooth radiochip dan plaats je zulke linkjes en berichten beter niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-03-14, 13:24
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je twijfelt aan het verschil tussen een GSM/EDGE/UMTS/HSPDA (+) radiochip en een Wi-Fi/Bluetooth radiochip dan plaats je zulke linkjes en berichten beter niet.
Ik begon alleen maar te twijfelen omdat volgens mijn laatste linkje Bluetooth/Wi-Fi chip bij de murata chip hoort. Niet bij de qualcomm chip.

En ik in een eerder bericht van jou zag (in een ander topic) dat je zei dat het om de qualcomm chip gaat bij dit probleem.(als je wil kan ik zelf linkje erbij plaatsen)

Terwijl ik vermoed dat het de murata chip is die daartoe behoort.

Dit bracht me wat verwarring, maar goed.

GSM/EDGE/UMTS/HSPDA (+) chip zou logisch om de connectie tot het netwerk van je provider.

Vandaar mijn eerdere vraag.
  #23  
Oud 20-03-14, 13:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Bekijk bericht
En ik in een eerder bericht van jou zag (in een ander topic) dat je zei dat het om de qualcomm chip gaat bij dit probleem.
Dan zal ik mij wel heel zwaar vergist hebben. Dat gebeurt de laatste tijd wel vaker. Niettegenstaande dat is het beter dat je alleen maar informatie post die je ook echt begrijpt.
  #24  
Oud 21-03-14, 17:41
Bastiaan Bastiaan is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Iemand is er eerder in geslaagd om een iPhone met ethernet te verbinden met behulp van heel veel adapters die je aan elkaar rijgt. Werkte in januari nog bij een aantal testers, maar iOS biedt geen officiële ondersteuning. Op eigen risico.
  #25  
Oud 21-03-14, 18:44
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan Bekijk bericht
Iemand is er eerder in geslaagd om een iPhone met ethernet te verbinden met behulp van heel veel adapters die je aan elkaar rijgt. Werkte in januari nog bij een aantal testers, maar iOS biedt geen officiële ondersteuning. Op eigen risico.
Ik denk niet dat dit kwaad kan voor de iPhone mocht het niet meer lukken onder iOS
Het is niet dat je vanbinnen in de iPhone aan de hardware heb moeten prutsen om dit mogelijk te maken.

Maar goed, dan ben je wel weer beperkt aan kabellengtes enz. (het mobiele is er dan wel af )

Ikzelf vindt dit dan ook een ZEER erg omslachtige methode (net zoals radiochips vervangen, A4,A5,A6, ... processers, etc.)
Maar mag gerust wel eens vermeld worden
  #26  
Oud 23-03-14, 17:54
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Ik dacht net aan iets:

Wi-Fi kan je toch niet alleen aanzetten bij de instellingen ?

Dus dacht ik als Wi-Fi bij de instellingen greyed-out staat ....

Lukt het dan wel Wi-Fi aan te zetten via het Control Panel ???? Dat is geïntroduceerd sinds iOS 7.
Link: iOS 7 uitgelicht: Control Panel (Bedieningspaneel)

Volgens deze quote uit een discussieforum van Apple wel:

Citaat:
Wi-Fi greyed out but can turn on via control centre but now ....
Bron Discussie: https://discussions.apple.com/message/24519073#24519073

Als het lukt via het control center om Wi-Fi aan te zetten, dan mag je er van uit gaan dat de Wi-Fi radiochip niet defect is maar alleen reflow nodig is. (In dit geval zal dit zeker soelaas moeten bieden.)

Hoe je het Control Center te zien krijgt zal je wellicht wel weten hé, als iOS 7 gebruiker.

Mvg,

antoon100

Laatst gewijzigd door antoon100; 23-03-14 om 18:04.
Reageren

Labels
greyed, grijs, iphone, mute, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Nummers grijs op iPhone omehar iTunes 6 21-02-14 13:59
Iphone 3G na vervangen flex (mute knop) defekt SMADdie86 iPhone accessoires en onderdelen 0 05-02-13 19:50
iphone wi-fi grijs erikroeier iPhone algemeen 10 19-11-12 13:20
iPhone mute switch kapot? jero9000 iPhone algemeen 1 30-07-10 19:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.