Dataroaming staat uit, toch MB's in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Zie post van Timosha. Dat hoeft dus niet. Dat wist ik ook al, maar ik dacht dat TS er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Echt wel, ik had laatst 500 kilobyte zwerf data voor de deur liggen.
Wat een bende omdat op te ruimen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lach maar test het eens eerst zelf je zal zien je kunt het ook providers oplichters data noemen het zijn vaak kb
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sommige providers "proberen" zo af en toe blijkbaar wat.
Kijken of je een beetje oplet. Ik heb wel eens een bedrag voor Data verbruik gefaktureerd (en na een klacht wel weer gecrediteerd....) gekregen toen ik nog mijn ouwe trouwe Nokia C2-01 had. Data.... wat is dat!? Wereld-ding trouwens, nooit problemen en 1 keer per week opladen. Kom daar tegenwoordig nog eens om. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben bang dat je dat niet terug gaat krijgen het is tenslotte een eigen foutje... |
|
|||
|
|||
Hi is sowieso niet echt accuraat met de rekeningen.. heb al een aantal keren moeten bellen omdat de rekeningen niet kloppen, met name voor gebruik roaming, (maar ook in nederland) Zou mij niet verbazen als ze weer eens een fout maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Frankrijk: dataroaming uitgeschakelt toch 3G?! | m-jay | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 10-02-10 15:37 |
moet dataroaming aan om sms te versturen in buitenland?? | wilfrida | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 01-01-10 19:05 |
Dataroaming T-Mobile, buitenland | MichaelJ | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 08-09-09 12:24 |
3g en dataroaming uit, toch dataverkeer! | ~boi | iPhone algemeen | 8 | 01-12-08 09:56 |
Vodafone Blox in het buitenland (dataroaming) | m190677s | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 31-03-08 13:39 |
|
|