Muziek overzetten op een nieuwe PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, kan iemand mij helpen met het volgende probleem; ik heb een iphone 5 met daarop mijn muziek. Nu is mijn harddisk gecrashed met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek overzetten op een nieuwe PC
Hi all,
kan iemand mij helpen met het volgende probleem; ik heb een iphone 5 met daarop mijn muziek. Nu is mijn harddisk gecrashed met mijn muziek daarop. De muziek staat voor een gedeelte wel op mijn Iphone. Echter als ik nu iTunes op mijn nieuwe harddisk zet dan krijg ik de melding of ik alles wil wissen en dat wil ik natuurlijk niet. Maar......hoe krijg ik het voor mekaar dat ik de oude muziek erop kan laten staan en nieuwe kan toevoegen? Dank voor de hulp................. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
maak een back-up
koppel de iphone aan doe wat de computer zegt zet back-up terug dit zou ik proberen wacht nog even op verdere reacties ik kan het ook mis hebben |
|
|||
|
|||
nee dat lukt helaas niet. wel met apps en bijvoorbeeld contactgegevens maar niet met muziek.
|
|
|||
|
|||
okeey dat is jammer
heb ik ook gelijk weer wat geleerd |
|
|||
|
|||
niemand die iets weet????
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met song exporter pro.
Kijk wel na dat of de muziekbestanden wel volledig worden gedownload Muziek die aangekocht is geweest via iTunes kan je gratis opnieuw downloaden |
|
|||
|
|||
klopt dat alles via ITunes meegaat alleen eigen backups van muziek niet. deze zijn verloren gegaan met de crash van mn harddisk maar staan nog wel op de iphone. Na het herinstalleren van ITunes op mn nieuwe hd zou ik graag alles op mn Iphone behouden en dingen toevoegen via de nieuwe ITunes maar dan geeft ITunes aan dat ik eerst alles moet wissen
|
|
|||
|
|||
Dat klopt.
Apple gaat er vanuit dat je muziek eerst aankoopt |
|
|||
|
|||
kijk eens naar exploreer of phoneview.
|
|
|||
|
|||
exploreer en phoneview zijn mac programmas. bestaat er ook zoiets voor w7?
|
|
|||
|
|||
nog steeds niemand die een oplossing heeft? kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem....
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5 | Glenn44 | iPhone algemeen | 7 | 17-01-14 04:08 |
Windows: Muziek overzetten naar nieuwe computer, gegevens behoudend | Ijoel | iTunes | 15 | 24-12-13 09:44 |
Muziek en foto's overzetten naar nieuwe Iphone | pini | iPhone algemeen | 2 | 25-11-13 13:08 |
Windows: Muziek van iPhone naar nieuwe iTunes overzetten | scoop1 | iTunes | 2 | 25-06-12 09:31 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
|
|