Wifi werkt slecht; meestal uitgegrijsd. BT doet het wel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn Wi-Fi. (edit: Iphone 4S) De laatste tijd is het schuifje bijna altijd uitgegrijsd en kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi werkt slecht; meestal uitgegrijsd. BT doet het wel
Hallo,
Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn Wi-Fi. (edit: Iphone 4S) De laatste tijd is het schuifje bijna altijd uitgegrijsd en kan ik hem dus niet aan of uit zetten. Als ik mijn telefoon reset doet hij het soms even, maar na een tijdje valt hij weer weg. Kan hij geen verbindingen meer vinden of het schuifje wordt weer grijs. Nieuwe update erop gezet (toen had ik wel even Wi-Fi), alle instellingen gereset.. Maar dit helpt dus allemaal niet. Bluetooth doet het wel & soms pakt hij wel Wi-Fi verbinding dus het is niet dat hij het nooit doet? Overigens heb ik prima Wi-Fi verbinding met de Ipad thuis. Heeft iemand nog enig idee wat ik kan doen? Ik heb de telefoon sinds juli 2012. Alvast heel erg bedankt! gr. Bibi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is een intermitterende hardware fout, typisch voor de iPhone 4S, die spoedig permanent zal worden. Maar er lopen al zo veel topics over dit probleem op het forum dat het moeilijk is om nog iets nieuws te verzinnen.
|
|
|||
|
|||
Een hardware fout ?Een telefoon van 600euro?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als de Wi-Fi uitgegrijsd is kan je dan via control center (iOS 7 bedieningspaneel) dan nog je Wi-Fi aanzetten?
|
||||
|
||||
telefoon van juli 2012 dus nog een paar maanden garantie , terug naar de winkel waar je hem aangeschaft hebt,
Als het tenminste een hardware fout is , wat ik vrees dat het ook zo is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb wel 3G icoontje maar het internet doet het niet. | roxy166 | iPhone algemeen | 0 | 21-09-13 18:07 |
Streamen soms wel, meestal niet | Herman7 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 33 | 07-01-13 09:39 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
Wel Wi-Fi inschakelen, maar verder doet het niets meer!!! | Twib | Archief | 3 | 01-10-08 21:53 |
|
|