eigen ringtone op Iphone 5S plaatsen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb via info uit fora getracht om een MP3 ringtone om te zetten naar een ringtone voor mijn Iphone 5S. Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eigen ringtone op Iphone 5S plaatsen?
Beste,
ik heb via info uit fora getracht om een MP3 ringtone om te zetten naar een ringtone voor mijn Iphone 5S. Ik heb een heldere omschrijving wat ik moet doen (van de Iphoneclub). Ik kom t/m de aangepaste AAC file van max 96 kbps in I-tunes, met als extensie .m4r, maar daarna kom ik niet verder. Ik kan nl. niet synchroniseren omdat ik nergens "Tonen" kan vinden evenmin als "synchroniseren tonen". Herhaaldelijk bij geluid, belonen gekeken, maar er kwam geen extra beltoon bij. Kent iemand dat probleem (IOS 7.0.6)en/of kan iemand mij zeggen waar ik in de fout ga? Alvast bedankt. Goofy63jr PS. dit is mijn eerste contact op dit forum. Dus als ik iets niet goed doe, laat me het dan weten! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sleep die ringtone uit de map naar de applicatie iTunes (2 vensters naast elkaar openhouden is het handigst, 1 van map en de ander iTunes).
Vervolgens geef je aan dat je ook beltonen wil syncen en klaar is kees |
|
|||
|
|||
eigen ringtone op iphone 5S plaatsen
Die ringtone staat als muzieknummer onder muziek op mijn Iphone. Maar volgens mij zou een file met extensie .m4r onder beltonen moeten staan. Maar nogmaals: op mijn Macbook komt er geen scherm met als naam "Tonen" of "Tonen synchroniseren" voor. Help me aub uit de brand! Goofy63jr
|
|
|||
|
|||
Je zou ook Zedge kunnen downloaden van de App Store.
|
|
|||
|
|||
En via iringer kun je een bepaald stuk uit je mp3 splitsen en dit als ringtone van 30sec kunnen gebruiken
|
|
|||
|
|||
eigen ringtones op Iphone 5S plaatsen
Bedankt Hans Nuenen, Party Rico en Yukhalilsel voor jullie bemoeienis.
Ik heb helaas geen antwoord op de vraag: waarom zie ik geen scherm "Tonen" en een scherm "tonen synchroniseren". Maar ik ga het inderdaad via iRinger en/of Zedge proberen. Nogmaals bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo Timosha, dat was een gouden tip. Ik ben nog niet voor 100% vertrouwd met Apple producten, maar dat komt wel. Ik heb dus nu wel in Itunes (links) een venster waarin de volgende items staan: Muziek, Video, TV programma's, Apps en Tonen. Wat ik ook probeer, ik krijg de ringtone, die tussen mijn muziek staat in de Itunes-bibliotheek, niet in "tonen" te zien, ondanks dat het een AAC file is van max 96 kbps met als extensie .m4r
Heb jij wellicht nog zo'n waanzinnige tip voor mij. Ik houd me aanbevolen. Goofy PS. Ik ben zo meteen even weg, dus ik reageer niet direct. |
|
|||
|
|||
Heb je al gerechtsklikt op de ringtone en in de diverse tabbladen gekeken of je hem als ringtone kan aanmerken ipv audiobestand?
|
|
|||
|
|||
heb ik gedaan. Geen succes! Wellicht heeft dit ook met een (verborgen) instelling te maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ondertussen heb ik je gemaild dat het bij mij wel als beltoon in iTunes terecht komt, wat je wel kan doen is in iTunes Bestand > Bestand aan bibliotheek toevoegen kiezen en van daaruit je ringtone proberen te importeren in iTunes. Hopelijk komt het dan wel als ringtone onder Tonen.
|
|
|||
|
|||
ik heb je drie mails ontvangen evenals deze laatste. Ik probeer jouw laatste suggestie en laat het je nog wel weten. Nogmaals bedankt zover! Goofy
|
|
|||
|
|||
Hallo Yukhalilsel,
het is me uiteindelijk gelukt! Ik heb jouw suggestie, met twee mappen naast elkaar, gedaan. In dit geval heb ik vanuit finder die ringtone naar itunes gesleept. Daarvoor had ik de onwillige m4r file verwijderd uit mijn muziek bibliotheek. Mijn vrouw is dolblij. Nogmaals hartelijk bedankt voor jouwvolharding om mij te helpen. Dat stel ik zeer op prijs. De andere mensen die een duit in het zakje hebben gedaan: ook erg bedankt. Goofy |
|
|||
|
|||
Enjoy. Ben blij voor jou en je vrouw .
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik ben ook een ringtone aan het maken, en het lukt mij dus ook niet om deze af te werken. Ik stel de tijdsduur in en zou dan van het bestand een AAc (of iets dergelijks) moeten kunnen maken, maar ik vind deze functie niet in Itunes als ik op de rechtermuisknop duw.... Wie kan mij helpen? IK ben hiermee reeds een paar uurtjes zoet geweest maar heb nog geen resultaten... Dank voor de hulp.
|
|
|||
|
|||
Hallo Martine,
ik ben geweldig geholpen door Yukhalilsel. Maar misschien moet je eerst een kijken op de volgende link: (ik weet niet of ik dit mag doorgeven; zo niet krijg ik wel op m'n donder)Beltoon instellen op je iPhone - 9 stappen Succes |
|
|||
|
|||
ja wat een gedoe om een ringtone te plaatsen kan er van meespreken
|
|
|||
|
|||
Dank je voor je reactie Goofy, maar ik vind dit deel niet in de Itunes:
Klik nogmaals met de rechtermuisknop op de beltoon en klik op Maak AAC Versie. U kunt uw beltoon nu vinden in uw iTunes map. Ik kan geen AAC Versie aanmaken met deze versie van Itunes, of doe ik iets verkeerd? Ik werk met versie 11.1.5 Dank voor je reactie |
|
||||
|
||||
Een ringtone dient 40 seconden of korter te zijn, anders zal het ook niet als ringtone worden herkend door iTunes. Je kunt dus niet de hele top 40 copy-pasten
Ik merk dat het hier nergens wordt vernoemd, maar dat kan een oorzaak zijn waardoor het niet lukt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen ringtone veranderd naar standaard ringtone | MisterA | Ringtones en Wallpapers | 0 | 18-11-13 12:31 |
eigen mp3 ringtone 1.1.2 | paashaasr1 | Archief | 1 | 29-12-07 23:50 |
|
|