eigen ringtone op Iphone 5S plaatsen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Bubbly, dat kan het dus ook niet zijn, want ik heb de ringtones 30 seconden lang gemaakt.... Mijn probleem is gewoon dat ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Bubbly, dat kan het dus ook niet zijn, want ik heb de ringtones 30 seconden lang gemaakt.... Mijn probleem is gewoon dat ik geen AAC versie kan aanmaken, kunnen jullie dat dan nog in de huidige versie van Itunes? Dank voor jullie reacties
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja hoor, je kunt het aanmaken van AAC instellen door je import-instellingen te bewerken (Voorkeuren > Algemeen). Ik maak zelf m'n ringtones overigens met Garageband, dan kun je het ook direct laten importeren.
Dit vind ik verder een fijn programma om bestanden te converteren: Fuel Collective - Permute - Mac Video Converter
|
|||
|
|||
Misschien een andere tip, neem de app Zedge en met een klein ander bestandje komt alles bij TONEN te staan, syncen en klaar suc6
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2014 om 12:23 ---------- En via iringer kun je een liedje inporteren en snijden als beltoon (kiezen tussen begin en einde toon). |
|
|||
|
|||
Super gewoon!! het is mij gelukt. Bedankt voor de geweldige tips. Tot de volgende keer....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen ringtone veranderd naar standaard ringtone | MisterA | Ringtones en Wallpapers | 0 | 18-11-13 12:31 |
eigen mp3 ringtone 1.1.2 | paashaasr1 | Archief | 1 | 29-12-07 23:50 |
|
|