"Gebruik mobile data voor" werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je naar "instellingen" gaat "Mobiel netwerk" en je scrolt naar beneden dan kun je per app instellen welke verbinding mogen maken met ja data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Gebruik mobile data voor" werkt niet
Als je naar "instellingen" gaat
"Mobiel netwerk" en je scrolt naar beneden dan kun je per app instellen welke verbinding mogen maken met ja data plan... alles staat bij mij in het groen, als ik dan enkele app's af vink worden ze wit... zoals het hoort maar als ik dan nadien uit dit scherm weg ga, en dit scherm nadien terug oproep staat alles weer in het groen... iemand een idee?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer het volgende Harde reset - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
|
|
|||
|
|||
De apps zelf gaan wel effectief geen verbinding meer maken met men 3G maar ik heb dan geen overzicht meer hoe de status van elke app is...
|
|
||||
|
||||
Kan je het wat duidelijke uitleggen...?
|
||||
|
||||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post958414
Hier staat het antwoord datzelfde probleem had ik ook hier staat net antwoord ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2,8 GB "opslag" in gebruik door "berichten" | Ronikdus | iPhone algemeen | 8 | 23-10-13 22:40 |
Ik kan de knop "mobiele data" niet vinden | Dirkteur | iPad algemeen | 3 | 22-02-13 22:04 |
Since software update, prepaid internet doesn't work! Need "mobile data account" | Karenlee | iPad algemeen | 5 | 05-04-12 21:04 |
Oplossing voor Wi-Fi "werkt niet" op iPhone 2G? | iPhoneMad | Wi-Fi | 0 | 15-06-10 00:31 |
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 11-01-09 10:45 |
|
|