Melding 'U kunt van dit nummer geen gebruik maken' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een van mijn vriendinnen wil bellen, krijg ik de melding 'u kunt van dit nummer geen gebruik maken'. Het versturen van een SMS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding 'U kunt van dit nummer geen gebruik maken'
Als ik een van mijn vriendinnen wil bellen, krijg ik de melding 'u kunt van dit nummer geen gebruik maken'. Het versturen van een SMS bericht lukt wel en deze vriendin kan mij wel bellen. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is en hoe ik dit oplos?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 april 2014 om 17:04 ---------- Probleem is opgelost. Het nummer stond op de 'zwarte lijst' |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jouw nummer op de 'zwarte lijst' bij die vriendin, of andersom?
Ik wist nier dat iOS die functie bood... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
.....Mijn vraag is beantwoord.
Dank @Techfreak |
|
||||
|
||||
Zojuist getest. Als ik iemand blokkeer, dan kan ik diegene wel gewoon bellen. Als diegene mij vervolgens belt, wordt diegene (niet direct maar) na één keer overgaan doorgestuurd naar de voicemail-server met de melding 'in gesprek'. (In mijn geval krijg je de Vodafone machine die vertelt dat dit nummer in gesprek is en je geen voicemail bericht kunt achterlaten, met vrij brutale onderklank.)
Niet dezelfde melding als TS dus
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja en dan schakelen ze beller id uit en hupsakee ze bellen je wel
|
|
||||
|
||||
Klopt. Dat is het gevolg van het beleid van de providers.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bellen? 'dit nummer is buiten gebruik' | JannyG | iTunes | 0 | 10-01-11 18:40 |
|
|