//

Weinig tot geen bereik na reparatie waterschade.

Weinig tot geen bereik na reparatie waterschade. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een jaar geleden kocht ik mijn Iphone 4 en was na 2 maanden zo slim om 'm in de wc te laten vallen. Na 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-05-14, 13:51
carpefckngdiem carpefckngdiem is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 2
Standaard Weinig tot geen bereik na reparatie waterschade.

Een jaar geleden kocht ik mijn Iphone 4 en was na 2 maanden zo slim om 'm in de wc te laten vallen. Na 2 dagen in een bak droge rijst, kreeg ik 'm met geen mogelijkheid meer aan de praat. Maar na reparatie van 90 euro bij de 'pakistaan' op de hoek, leek alles weer te werken! Echter heb ik er één probleem aan overgehouden, ik heb nooit bereik!

Het signaal aan de linkerkant heeft altijd 1 á 2 streepjes aan, maar soms alleen 'geen service'. Binnenshuis kan ik amper bellen/gebeld worden, ik word niet gehoord of de verbinding verbreekt steeds. Ik irriteer mij hier mateloos aan! Het vreemde is dat ik in bijv. een metrostation volop bereik heb, terwijl dit normaal niet het geval is.

Ik heb sinds een week een nieuwe simkaart en dacht misschien zo het probleem te verhelpen. Ik had nl mijn vorige simkaart zelf in een micro-sd geknipt, misschien had ik deze zo beschadigd. Maar helaas, het probleem lijkt alleen maar erger te zijn geworden.

Ik heb al wat verhalen gehoord, maar weet niet zo goed wat ik wel en niet moet geloven. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem gehad of weet hoe dit verholpen kan worden? Ik weet dat ik natuurlijk beter naar een winkel kan gaan, maar ik wil graag weten wat me te wachten staat qua kosten ed.

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-14, 15:28
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Dit misschien http://m.youtube.com/watch?v=GZkO4rOG9yo
  #3  
Oud 04-05-14, 19:43
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
hij heeft een 4 hé..
  #4  
Oud 04-05-14, 22:40
gsmhersteloostrum gsmhersteloostrum is offline
Banned
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Locatie: Oostrum (friesland)
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpefckngdiem Bekijk bericht
Een jaar geleden kocht ik mijn Iphone 4 en was na 2 maanden zo slim om 'm in de wc te laten vallen. Na 2 dagen in een bak droge rijst, kreeg ik 'm met geen mogelijkheid meer aan de praat. Maar na reparatie van 90 euro bij de 'pakistaan' op de hoek, leek alles weer te werken! Echter heb ik er één probleem aan overgehouden, ik heb nooit bereik!

Het signaal aan de linkerkant heeft altijd 1 á 2 streepjes aan, maar soms alleen 'geen service'. Binnenshuis kan ik amper bellen/gebeld worden, ik word niet gehoord of de verbinding verbreekt steeds. Ik irriteer mij hier mateloos aan! Het vreemde is dat ik in bijv. een metrostation volop bereik heb, terwijl dit normaal niet het geval is.

Ik heb sinds een week een nieuwe simkaart en dacht misschien zo het probleem te verhelpen. Ik had nl mijn vorige simkaart zelf in een micro-sd geknipt, misschien had ik deze zo beschadigd. Maar helaas, het probleem lijkt alleen maar erger te zijn geworden.

Ik heb al wat verhalen gehoord, maar weet niet zo goed wat ik wel en niet moet geloven. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem gehad of weet hoe dit verholpen kan worden? Ik weet dat ik natuurlijk beter naar een winkel kan gaan, maar ik wil graag weten wat me te wachten staat qua kosten ed.

mvg
Je zou de dock antenne kunnen vervangen, dit is makkelijk zelf te doen Binnen 10 minuten, het komt erg vaak voor dat door oxidatie het frame niet meer fungeert als antenne, je zou deze even schoon kunnen maken en een nieuwe dock antenne kunnen monteren, kosten ongeveer 15 euro incl tools
  #5  
Oud 05-05-14, 06:07
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

binnen 10 min bij iphone 4s maar niet de gewone 4.
  #6  
Oud 05-05-14, 07:48
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door calibra Bekijk bericht
binnen 10 min bij iphone 4s maar niet de gewone 4.
Ook bij de 4. Binnen 10 minuten
  #7  
Oud 05-05-14, 08:24
gsmhersteloostrum gsmhersteloostrum is offline
Banned
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Locatie: Oostrum (friesland)
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Ook bij de 4. Binnen 10 minuten
Zoals je zegt, gewoon de dockspeaker even voorzichtig omhoog doen of de antenne los vervangen(2 schroefjes los) en dan de lijmlaag lostrekken
  #8  
Oud 06-05-14, 01:16
carpefckngdiem carpefckngdiem is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de reacties! Ik ga 'm toch maar even weg brengen denk ik, wil 'm liever niet zelf openmaken voordat ik nog meer beschadig..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weinig tot geen Touch ID apps? Yzord iPhone algemeen 2 09-01-14 15:13
iPhone 5 heeft weinig tot geen bereik na waterschade Herkieeee iPhone algemeen 9 17-04-13 23:11
Weinig tot geen geluid uit 1 oortje ChristianS iPhone algemeen 29 03-02-11 13:45
weinig of geen bereik Arjaneerhart Jailbreak apps en thema's 1 18-01-11 23:26
slecht tot geen bereik na waterschade, te repareren? jaimiefanatic iPhone algemeen 0 31-08-10 10:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.