Weinig tot geen bereik na reparatie waterschade. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een jaar geleden kocht ik mijn Iphone 4 en was na 2 maanden zo slim om 'm in de wc te laten vallen. Na 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weinig tot geen bereik na reparatie waterschade.
Een jaar geleden kocht ik mijn Iphone 4 en was na 2 maanden zo slim om 'm in de wc te laten vallen. Na 2 dagen in een bak droge rijst, kreeg ik 'm met geen mogelijkheid meer aan de praat. Maar na reparatie van 90 euro bij de 'pakistaan' op de hoek, leek alles weer te werken! Echter heb ik er één probleem aan overgehouden, ik heb nooit bereik!
Het signaal aan de linkerkant heeft altijd 1 á 2 streepjes aan, maar soms alleen 'geen service'. Binnenshuis kan ik amper bellen/gebeld worden, ik word niet gehoord of de verbinding verbreekt steeds. Ik irriteer mij hier mateloos aan! Het vreemde is dat ik in bijv. een metrostation volop bereik heb, terwijl dit normaal niet het geval is. Ik heb sinds een week een nieuwe simkaart en dacht misschien zo het probleem te verhelpen. Ik had nl mijn vorige simkaart zelf in een micro-sd geknipt, misschien had ik deze zo beschadigd. Maar helaas, het probleem lijkt alleen maar erger te zijn geworden. Ik heb al wat verhalen gehoord, maar weet niet zo goed wat ik wel en niet moet geloven. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem gehad of weet hoe dit verholpen kan worden? Ik weet dat ik natuurlijk beter naar een winkel kan gaan, maar ik wil graag weten wat me te wachten staat qua kosten ed. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit misschien http://m.youtube.com/watch?v=GZkO4rOG9yo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
binnen 10 min bij iphone 4s maar niet de gewone 4.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties! Ik ga 'm toch maar even weg brengen denk ik, wil 'm liever niet zelf openmaken voordat ik nog meer beschadig..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weinig tot geen Touch ID apps? | Yzord | iPhone algemeen | 2 | 09-01-14 16:13 |
iPhone 5 heeft weinig tot geen bereik na waterschade | Herkieeee | iPhone algemeen | 9 | 18-04-13 00:11 |
Weinig tot geen geluid uit 1 oortje | ChristianS | iPhone algemeen | 29 | 03-02-11 14:45 |
weinig of geen bereik | Arjaneerhart | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-01-11 00:26 |
slecht tot geen bereik na waterschade, te repareren? | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 0 | 31-08-10 11:49 |
|
|