//

iPhone naar fabrieksinstellingen game voortgang kwijt?

iPhone naar fabrieksinstellingen game voortgang kwijt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal. Ik heb sinds iOS 7 al problemen en crashes met mijn iPhone 5. inmiddels zit ik op iOS 7.1.1 en blijven de problemen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-14, 10:58
jheijns1993 jheijns1993 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard iPhone naar fabrieksinstellingen game voortgang kwijt?

Hallo Allemaal.

Ik heb sinds iOS 7 al problemen en crashes met mijn iPhone 5. inmiddels zit ik op iOS 7.1.1 en blijven de problemen zich voordoen, en heb nog niet terug gezet naar fabrieksinstellingen

Ik wil dus mijn iPhone compleet terug zetten naar fabrieksinstellingen om alles weer helemaal goed te laten werken.

Ik heb het eerder gedaan dus het is kinderlijk eenvoudig.

Maar nu speel ik een spel waar ik heel ver in ben gevorderd en absoluut niet opnieuw mee wil beginnen omdat ik heel ver zit.

Mijn vraag is als ik van te voren een back-up maak met iTunes. kan ik dan terug naar fabrieksinstellingen en vervolgens ALLEEN mijn game die ik speel terugzetten vanuit de back-up zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-14, 11:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jheijns1993 Bekijk bericht
Mijn vraag is als ik van te voren een back-up maak met iTunes. kan ik dan terug naar fabrieksinstellingen en vervolgens ALLEEN mijn game die ik speel terugzetten vanuit de back-up zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen?
Nee, dat kan niet. Selectief data uit een iTunes backup terugzetten is niet mogelijk.
  #3  
Oud 29-04-14, 11:04
jheijns1993 jheijns1993 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Stel dat ik voordat ik mijn iPhone terugzet alle apps verwijder behalve mijn game en maak dan een back-up zou dat werken? of krijg ik dan ook al mijn instellingen en dergelijke mee als ik hem terug zet
  #4  
Oud 29-04-14, 11:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jheijns1993 Bekijk bericht
Stel dat ik voordat ik mijn iPhone terugzet alle apps verwijder behalve mijn game en maak dan een back-up zou dat werken? of krijg ik dan ook al mijn instellingen en dergelijke mee als ik hem terug zet
Dat zou wel werken. Maar, met het terugzetten van de backup krijg je ook alle instellingen weer terug.

Ik heb niet veel verstand van spelletjes. Als dat spelletje de data kan opslagen in iCloud of Game Center zou je de data wel weer terug kunnen halen na een herstel.
  #5  
Oud 29-04-14, 13:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Helaas dan ook niet (altijd)
Ik meende ook een spel met iCloud en Gamecenter (ben even kwijt welke) weer 'verder' te kunnen spelen met waar ik gebleven was. GameCenter herkende me keurig en al m'n ranks of hoe die dingen heten waren er nog, maar ik moest toch weer van voren af aan beginnen.

Dus zoek dat even goed uit voordat je dit gaat doen. Of probeer het gewoon, en werkt het zo niet, dan zet je gewoon alsnog je reservekopie terug.

Irritant is dat hè? Vervelend ook vaak dat dikwijls geadviseerd wordt om zowel bij computer als telefoon geen reservekopie terug te zetten (bij veel problemen) en dat dat nou juíst zo handig is om te gebruiken (de reservekopie terug zet functie)
  #6  
Oud 29-04-14, 16:48
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

om welk spel gaat het precies? Wellicht dat ik er ervaring mee heb. Mijn ervaring is dat sommige games naadloos syncen via iCloud en andere games veel minder goed of helemaal niet.
  #7  
Oud 29-04-14, 19:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Het was volgens mij Tiny Wings en/of Soozis!

Angry Birds idemdito maar dat speelde ik eigenlijk niet meer. Maar toch 'jammer' van de vele gespeelde levels...
  #8  
Oud 30-04-14, 16:29
jheijns1993 jheijns1993 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Het gaat om "Slots Pharaoa's Way.

Zit bij level 140. ik heb de procedure gevolgd op de site van de ontwikkelaar

http://www.cervomedia.com/spw/

Daar staat de oplossing

iPhone is teruggezet en alle kuren verdwenen
Reageren

Labels
back-up, fabrieksinstellingen, restore itunes, terugzetten, voortgang



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: na terugzetten naar fabrieksinstellingen blijkt de Iphone gesimlocked bijloke Unlock 12 11-03-14 10:25
filmpjes kwijt na terugzetten fabrieksinstellingen sylenpeet iPhone algemeen 1 09-08-13 17:49
Alles kwijt na restore naar fabrieksinstellingen zonder backup? Dopster iPhone algemeen 0 01-08-11 23:28
Restore - voortgang kwijt?! Superschenk iPhone algemeen 0 21-10-10 12:56
Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen a2xnet iPhone algemeen 4 03-03-10 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.