iPhone naar fabrieksinstellingen game voortgang kwijt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal. Ik heb sinds iOS 7 al problemen en crashes met mijn iPhone 5. inmiddels zit ik op iOS 7.1.1 en blijven de problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone naar fabrieksinstellingen game voortgang kwijt?
Hallo Allemaal.
Ik heb sinds iOS 7 al problemen en crashes met mijn iPhone 5. inmiddels zit ik op iOS 7.1.1 en blijven de problemen zich voordoen, en heb nog niet terug gezet naar fabrieksinstellingen Ik wil dus mijn iPhone compleet terug zetten naar fabrieksinstellingen om alles weer helemaal goed te laten werken. Ik heb het eerder gedaan dus het is kinderlijk eenvoudig. Maar nu speel ik een spel waar ik heel ver in ben gevorderd en absoluut niet opnieuw mee wil beginnen omdat ik heel ver zit. Mijn vraag is als ik van te voren een back-up maak met iTunes. kan ik dan terug naar fabrieksinstellingen en vervolgens ALLEEN mijn game die ik speel terugzetten vanuit de back-up zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, dat kan niet. Selectief data uit een iTunes backup terugzetten is niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Stel dat ik voordat ik mijn iPhone terugzet alle apps verwijder behalve mijn game en maak dan een back-up zou dat werken? of krijg ik dan ook al mijn instellingen en dergelijke mee als ik hem terug zet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb niet veel verstand van spelletjes. Als dat spelletje de data kan opslagen in iCloud of Game Center zou je de data wel weer terug kunnen halen na een herstel. |
|
||||
|
||||
Helaas dan ook niet (altijd)
Ik meende ook een spel met iCloud en Gamecenter (ben even kwijt welke) weer 'verder' te kunnen spelen met waar ik gebleven was. GameCenter herkende me keurig en al m'n ranks of hoe die dingen heten waren er nog, maar ik moest toch weer van voren af aan beginnen. Dus zoek dat even goed uit voordat je dit gaat doen. Of probeer het gewoon, en werkt het zo niet, dan zet je gewoon alsnog je reservekopie terug. Irritant is dat hè? Vervelend ook vaak dat dikwijls geadviseerd wordt om zowel bij computer als telefoon geen reservekopie terug te zetten (bij veel problemen) en dat dat nou juíst zo handig is om te gebruiken (de reservekopie terug zet functie) |
|
|||
|
|||
om welk spel gaat het precies? Wellicht dat ik er ervaring mee heb. Mijn ervaring is dat sommige games naadloos syncen via iCloud en andere games veel minder goed of helemaal niet.
|
|
||||
|
||||
Het was volgens mij Tiny Wings en/of Soozis!
Angry Birds idemdito maar dat speelde ik eigenlijk niet meer. Maar toch 'jammer' van de vele gespeelde levels... |
|
|||
|
|||
Het gaat om "Slots Pharaoa's Way.
Zit bij level 140. ik heb de procedure gevolgd op de site van de ontwikkelaar http://www.cervomedia.com/spw/ Daar staat de oplossing iPhone is teruggezet en alle kuren verdwenen |
Labels |
back-up, fabrieksinstellingen, restore itunes, terugzetten, voortgang |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: na terugzetten naar fabrieksinstellingen blijkt de Iphone gesimlocked | bijloke | Unlock | 12 | 11-03-14 10:25 |
filmpjes kwijt na terugzetten fabrieksinstellingen | sylenpeet | iPhone algemeen | 1 | 09-08-13 17:49 |
Alles kwijt na restore naar fabrieksinstellingen zonder backup? | Dopster | iPhone algemeen | 0 | 01-08-11 23:28 |
Restore - voortgang kwijt?! | Superschenk | iPhone algemeen | 0 | 21-10-10 12:56 |
Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen | a2xnet | iPhone algemeen | 4 | 03-03-10 12:40 |
|
|