Kraak geluid naar extern geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds kort heb ik echt een kraakgeluid wanneer ik mijn iPhone bijvoorbeeld aan oordopjes wil aansluiten, echt kraak geluid dat niet aan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kraak geluid naar extern geluid
Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik echt een kraakgeluid wanneer ik mijn iPhone bijvoorbeeld aan oordopjes wil aansluiten, echt kraak geluid dat niet aan te horen is. Ook wanneer ik hem met een aux kabel aansluit en dan in een tuner stop of dergelijk. Dan denk je dat het iets met de jack plug te maken heeft maar het rare is. We hebben thuis ook een audiodeck met dock station en zelfs daar doet hij het ook heel slecht in. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Met vriendelijke groet, xl3ruise |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geluid, iphone, kraak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Klik/kraak geluid beeldscherm iPhone 5 | peer86 | iPhone algemeen | 19 | 21-03-13 20:43 |
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! | WidoFoto | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 28-12-12 20:12 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
|
|