HELP!!beeldscherm iPhone reageert niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb een poging gedaan om de home knop te vernieuwen van m'n iphone 4. nadat alles weer in mekaar zat toestel aangezet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP!!beeldscherm iPhone reageert niet meer
hoi
ik heb een poging gedaan om de home knop te vernieuwen van m'n iphone 4. nadat alles weer in mekaar zat toestel aangezet en toen bleek dat er iets mis is gegaan. ik krijg wel gewoon beeld maar het schuiven om te ontgrendelen lukt niet meer. dus ja nu kan ik met geen mogelijkheid meer in mn telefoon komen. ik hoop dat iemand me kan helpen. groetjes renate |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
help !!! ik ben een klusser ?
gewoon even na een goede reparateur gaan en laten repareren ?
|
|||
|
|||
Kijk of de 3 stekkers onder het metalen plaatje goed aangedrukt zijn. Ikzelf denk dat de stekker van de digitizer niet goed erop zit.
|
|
||||
|
||||
en als dat niet lukt kun je een hard reset doen (home + aan/uit knopje 10 sec indrukken)
|
|
|||
|
|||
Je hebt de flexkabel klem gehad tijdens terugplaatsen scherm .
Nieuw scherm plaatsen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone beeldscherm werkt niet meer | rdeknikker | iPhone algemeen | 2 | 12-04-13 14:51 |
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer | applebijter | iPhone algemeen | 5 | 26-02-12 23:59 |
Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer | Domi001 | iTunes | 2 | 16-10-11 14:32 |
Beeldscherm reageert slecht op 2 3G's | vanilla | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 13:58 |
Iphone bureaublad past niet meer in beeldscherm | Cortex | Archief | 3 | 28-10-09 10:36 |
|
|