//

iPhone geeft iTunes-logo aan.

iPhone geeft iTunes-logo aan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds twee dagen geeft mijn Iphone 4 het iTunes logo aan. Ik heb hem al 3 keer aan de computer gelegd met de nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-14, 00:05
hildeiphone hildeiphone is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Angry iPhone geeft iTunes-logo aan.

Hallo, sinds twee dagen geeft mijn Iphone 4 het iTunes logo aan. Ik heb hem al 3 keer aan de computer gelegd met de nieuwe iTunes en al meerdere keren proberen herstellen als dat gelukt is doet hij gewoon precies het zelfde. Ik heb ergens gezien dat je heel je iphone kunt resetten zonder iTunes met knoppen. Is dit misschien een idee?
Iemand die me kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-14, 01:19
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Geeft die ook het itunes logo op het scherm als die niet is verbonden met de pc of niet aan de lader hangt?
Als je hem hersteld werkt dat of geeft die weer connect met itunes op het scherm?
Geeft die in itunes na herstel een foutcode ?
  #3  
Oud 01-05-14, 15:01
LittlePinkel LittlePinkel is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard

Probeer eerst eens de aan/uit knop en de home-knop 10 seconden in te houden. Tijdens het indrukken wordt het scherm even zwart, hierna verschijnt het apple-logo. Gebeurt dit niet, kan je proberen om de home-knop 20 seconden in te houden, hij geeft dan aan dat je hem moet verbinden met itunes, doe dit niet en hou de aan/uit-knop en de home-knop 10 seconden in. Dit zou moeten werken, anders moet je hem herstellen en ben je alles kwijt.

Om te herstellen hou je de home-knop 20 seconden in, en verbind je hem met itunes. Itunes geeft nu een melding dat de iphone in herstelmodus is, volg nu de stappen die itunes weergeeft.

Als het gelukt is hoor ik het graag. Als je vragen hebt kan je ze stellen.

-LP
  #4  
Oud 03-05-14, 23:44
HooijmansNL's schermafbeelding
HooijmansNL HooijmansNL is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Boxtel
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LittlePinkel Bekijk bericht
Gebeurt dit niet, kan je proberen om de home-knop 20 seconden in te houden, hij geeft dan aan dat je hem moet verbinden met iTunes
Ook wel de bekende DFU modus genoemd

........................

Ik hoop wel dat je, ooit, een reserve kopie hebt gemaakt van de iDevice, want die dan gewoon terug te zetten als je alles kwijt dreigt te raken.
__________________
Stay Hungry ... Stay Foolish
Reageren

Labels
ituneslogo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd b.thomassen iPhone algemeen 4 16-01-13 16:35
iTunes geeft foutmelding 21 aan Dragonsky iPad algemeen 1 22-09-12 22:02
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden nicedungeon iTunes 3 20-04-10 00:23
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 19:25
Itunes geeft aan dat mijn Iphone kapot is! Marccus iTunes 4 06-01-08 02:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.